Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 (endret) frokost: et knekkebrød med leverpostei og usalta agurk. lunsj: 5 druer (kanskje 6). middag: 2 knekkebrød med leverpostei. kvelds: 1 eple. Jeg skal ned til 45 kg. Veier 50 nå. Hvor lang tid tar det med denne kåsthåldsplanen? Jeg trener to timer hver dag. aerobic 1 time, og jogging nesten i 1 time. Kan jeg gå ned 5 kg på 2 uker da????????? Endret 19. august 2005 av jente18aar_
Gjest Gitte Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 syns det hørtes helt sinnsykt ut... det kan umulig være sunt? Men hva vet jeg
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #3 Skrevet 19. august 2005 Å jo. Lurte på en ting. Jeg vil ha silikonlepper og skal kanskje få det av mamma og pappa hvis jeg står på førerprøva, Har aylar silikon eller har hun tatt sprøyter? vil ha sånne lepper: http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/668...g?1124471696124
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #4 Skrevet 19. august 2005 Tja..du vil kanskje gå ned 5 kilo, men du vil gå opp 5 (om ikke mer) etter at du spiser vanlig. At det er helt idiotisk å spise så lite, vet du sikkert. Si meg, er du en anoretiker in spe? De vil ofte høre andre akke seg over kostholdet deres. Men herregud menneske, kOsthOld.
Twigi Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 Fint hvis du vil begynne å skrive "kosthold", jeg får kløe på ryggen av rettskrivingen din. Men bortsett fra det: Du må spise mer for å gå ned. Det du har beskrevet er en sultediett, og kroppen din kommer umiddelbart til lå tro at det er hungersnød. Da går den på sparebluss, og du vil overhodet ikke få den effekten du ønsker (men blodsukkeret ditt kommer til å gå rett i kjelleren, og du blir slapp, får hodepine og blir kjempeirritabel - helt til du sprekker og stapper i deg 14 sjokolader) Ok, dette sier jeg bare av egen erfaring..... Hvis du skal gå ned 5 kilo, må du jobbe hardt i noen uker. Du kan fint gå ned fort i begynnelsen, men da må du droppe raske karbohydrater (dvs alt av brød, ris, pasta, loff, sjokolade, potetgull, kornblandinger etc etc) og spise rent kjøtt, kyllingfileter, fiskefileter, grønnsaker, egg og en neve nøtter hver dag (ikke for mye nøtter, da går du ikke ned). Søk på nettet etter "South Beach Diet" - der får du komplette matlister. Jeg gikk ned 3 kilo første uka, 1 kilo neste uke (men hadde gått ned mer hvis jeg hadde spist færre nøtter....) Så må du spise hver 3. time, slik at kroppen skjønner at det ikke er hungersnød. Og så må du trene kondisjon og forbrenning - en lang gåtur hver dag, en halvtimes løpetur/1 time sykling el.l. 3-4 ganger i uka i tillegg. Drikk masse vann (all drikke med sukker er selvfølgelig bannlyst) Jeg har fulgt dette opplegget sånn noenlunde i noen uker nå, og det funker som sagt. Når det gjelder lunsjen din på 5 druer..... jeg spiste en hel kurv med druer en kveld, men hadde likevel gått ned dagen etter. Du må ikke sulte deg! Dette kan være hardt, men du kan spise så mye at du ikke sulter. Ved å spise ofte, så venner du kroppen til små måltider, slik at magesekken krymper. Dermed blir du etterhvert fortere mett. Lykke til!
Twigi Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 Å jo. Lurte på en ting. Jeg vil ha silikonlepper og skal kanskje få det av mamma og pappa hvis jeg står på førerprøva, Har aylar silikon eller har hun tatt sprøyter? vil ha sånne lepper: http://pub.tv2.no/multimedia/slideshow/668...g?1124471696124 ← Ok, siden jeg brukte endel tid på å gi deg seriøst svar på forrige spørsmål, så tillater jeg meg å synes noe om dette også: Silikonlepper er reispikka idioti - vil du se ut som en gakk-gakk, så er det en fin måte. Å få silikonlepper som belønning for å ta lapen? Halloooo???? Er det noen hjemme???? Lappen er belønninga her - det burde være ganske åpenbart, eller??? Jeg blir alvorlig talt svært bekymret for foreldrene dine hvis de seriøst vurderer å gi deg silikon i belønning for å bestå førerprøven.. Beklager at jeg i det hele tatt svarte på innleggene dine. De er åpenbart skrevet på en annen planet, og det kan umulig være alvor. Spis tre druer, du.
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2005 #7 Skrevet 19. august 2005 Selv om jeg er godtroende, har jeg vanskelig for å tro at dette er noe annet enn desperate forsøk fra et "troll"....
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #8 Skrevet 19. august 2005 Spis tre druer, du. ← Må bare le av hele kostholdsplanen. Druer er ialelfall ikke slankemat etter mine begreper, siden det er veldig raske karbohydrater. Ved å spise de druene blir man bare enda mer sulten etterpå, når blodsukkeret går ned i kjelleren... Hvis det er seriøst ment, så blir jeg derimot bekymra.. Å slanke seg handler jo som regel om å endre vaner så man kan holde seg slank. Å gå på sultekur i 2 uker er ingen god løsning for å oppnå dette. Man vil som det er nevnt her bare gå opp igjen de kiloene. Dessuten kan man få mangelsykdommer og bli syk og slapp hvis man har et slikt kosthold over tid. Og da har man ikke ork til å trene, og da vil man iallefall ikke gå ned i vekt...
Twigi Skrevet 19. august 2005 #9 Skrevet 19. august 2005 Må bare le av hele kostholdsplanen. Druer er ialelfall ikke slankemat etter mine begreper, siden det er veldig raske karbohydrater. Ved å spise de druene blir man bare enda mer sulten etterpå, når blodsukkeret går ned i kjelleren... Hvis det er seriøst ment, så blir jeg derimot bekymra.. Å slanke seg handler jo som regel om å endre vaner så man kan holde seg slank. Å gå på sultekur i 2 uker er ingen god løsning for å oppnå dette. Man vil som det er nevnt her bare gå opp igjen de kiloene. Dessuten kan man få mangelsykdommer og bli syk og slapp hvis man har et slikt kosthold over tid. Og da har man ikke ork til å trene, og da vil man iallefall ikke gå ned i vekt... ← Kommentaren min om tre druer var ironisk - men du forsto visst ikke spøken. Når det gjelder resten av kostholdsplanen, så er faktisk SB-dietten seriøs (men jeg har jo bare presentert utdrag her,da!) Hvis du har lest innlegget mitt, så ser du at det ikke handler om å gå på sultekur i to uker - det er faktisk det motsatte jeg tar til orde for. Druer er raske karbohydrater, ja. Helt greit etter trening, så man ikke forbrenner bare proteiner og dermed gå inn i ketose.
Gjest Gjestelisa Skrevet 19. august 2005 #10 Skrevet 19. august 2005 Kåsthåldet er like dårlig som rettskrivingen. Twigi gir noen gode råd, ellers vil jeg anbefale deg å lære litt om kosthold før du skader deg selv.
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #11 Skrevet 19. august 2005 Selv om jeg er godtroende, har jeg vanskelig for å tro at dette er noe annet enn desperate forsøk fra et "troll".... ← Tror også dette bare er tull. Litt OT, men utrolig smart å bruke alderen sin i nicket. Hva skjer neste år
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #12 Skrevet 19. august 2005 Ok, siden jeg brukte endel tid på å gi deg seriøst svar på forrige spørsmål, så tillater jeg meg å synes noe om dette også: Silikonlepper er reispikka idioti - vil du se ut som en gakk-gakk, så er det en fin måte. Å få silikonlepper som belønning for å ta lapen? Halloooo???? Er det noen hjemme???? Lappen er belønninga her - det burde være ganske åpenbart, eller??? Jeg blir alvorlig talt svært bekymret for foreldrene dine hvis de seriøst vurderer å gi deg silikon i belønning for å bestå førerprøven.. Beklager at jeg i det hele tatt svarte på innleggene dine. De er åpenbart skrevet på en annen planet, og det kan umulig være alvor. Spis tre druer, du. ← du har ikke noe med hva mamma og pappa gir meg. herregud a!! jeg syns ikke aylar serr ut som ne gakkgakk, jeg syns hun har fine lepper. derfor spurte jeg vel! gi heller et svar i stedet for å surve sånn. teit!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #13 Skrevet 19. august 2005 Virker som om du skriver dette for å få medlidenhet og for at vi skal si"Åh, nei ikke slank deg!" Hallo, du veier 50 kg. Med mindre du er en dverg burde du jo ikke veie 45. Tror du vet dette selv. Og silikonlepper eller collagen eller hva det er ser IKKE bra ut, og iallfall ikke på en jente på 18 år. :grine2: Men gjør hva du vil!
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #14 Skrevet 19. august 2005 men hva kan jeg spise da? hvorfor fungerte en sånn KOSTHOLDSPLAN på meg før da? da spise jeg til og med MINDRE!!! dessuten twigi, man skal ikke spise hver 3. time HVER DAG. det er sykt. heller tre måltider på en dag. south beach har jeg ikke hørt om. hvis south beach hadde funka da hadde alle brukt den dietten. ;) pg hvor i oslo får man tatt silikonlepper????
hecuba Skrevet 19. august 2005 #15 Skrevet 19. august 2005 frokost: et knekkebrød med leverpostei og usalta agurk. lunsj: 5 druer (kanskje 6). middag: 2 knekkebrød med leverpostei. kvelds: 1 eple. Jeg skal ned til 45 kg. Veier 50 nå. Hvor lang tid tar det med denne kåsthåldsplanen? Jeg trener to timer hver dag. aerobic 1 time, og jogging nesten i 1 time. Kan jeg gå ned 5 kg på 2 uker da????????? ← er du SYK? Du setter kroppen i sparebluss av dette her.. Og det å veie 45 kg er alfror lavt.. Dette her er den mest sikre måten du kan ødelegge egen kropp på.. Er du seriøs???
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #16 Skrevet 19. august 2005 Virker som om du skriver dette for å få medlidenhet og for at vi skal si"Åh, nei ikke slank deg!" Hallo, du veier 50 kg. Med mindre du er en dverg burde du jo ikke veie 45. Tror du vet dette selv. Og silikonlepper eller collagen eller hva det er ser IKKE bra ut, og iallfall ikke på en jente på 18 år. :grine2: Men gjør hva du vil! ← herregud. DU er sjalu???? Nei, det er ikke derfor tenk. jeg spør fordi jeg vil ned i vekt. jeg skal søke om å bli med i Team aylar, og må forte meg inn med søknaden med bilder og alt. derfor må jeg ned FORT I vekt. ;) hvorfor passer det dårligere med silikonlepper på en på 18 a?????
Gjest jente19aar_ Skrevet 19. august 2005 #17 Skrevet 19. august 2005 er du SYK? Du setter kroppen i sparebluss av dette her.. Og det å veie 45 kg er alfror lavt.. Dette her er den mest sikre måten du kan ødelegge egen kropp på.. Er du seriøs??? ← ja jeg er seriøs. jeg er bare 160 høy. dessuten har jeg veldig lett benbyggning så derfor ser jeg best ut når jeg veier 45. veide 45 kg for et år siden. fikk ingen kommentarer om at at jeg var for tynn el noe ;) hvordan går anoreksia-vrak ned hvis kroppen blir i sparebuss da? de spiser jo ikke mye liksom.
Gjest Piper Skrevet 19. august 2005 #19 Skrevet 19. august 2005 Totalt idiotisk kosthold, som kommer til å hjelpe deg til å ødelegge kroppen din. Du bør få i deg mange flere kalorier, for du trener faktisk ganske mye. Mer normalt kosthold vil være: Frokost: 2 knekkebrød med magert pålegg ( gjerne agurk og tomat + kokt skinke) 1 glass appelsin juice, eller nanen juice og 1 glass skummelt melk mellom måltid: en bit agurk og 1 gulerot lunsj: en salat med grovt ryndstykke til 1 glass juice/vann og gjerne melk mellom måltid: 100-150 gram blåbær/bringebær eller jordbær en frukt du liker ( nektarin, eple, appelsin el) middag: en liten porsjon middag som din mor lager ( du kan faktisk spise det meste, men moderere mengden) fisk er bra under slanking, og det samme er magert kjøtt som kylling ol. Masse grønnsaker i stedet for potet kveldsmat: 2 knekkebrød eller grovt brød med magert pålegg 1 glass juice 1 glass skummelt melk drikk mye vann gjennom hele dagen. Med så mye mat som jeg har nevnt, vil du faktisk gå ned i vekt, men da på en sunnere måte. Den måten du ønsker å gå ned på, er med på å hjelpe deg til å sakte men sikkert ødelegge kroppen din.
Gjest Jiha(d) Skrevet 19. august 2005 #20 Skrevet 19. august 2005 Du ville ha oppmerksomhet. Det har du iallfall klart og fått!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå