AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #61 Skrevet 18. februar 2021 Mari Elida Anonymkode: bcb2d...1cb
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #62 Skrevet 18. februar 2021 Jeg ser at mange foreslår mellomnavn som begynner med A eller E. Det skjærer litt i mine øyne siden det da blir feks MariE Lise, MariA ndrea osv. Samme gjelder egentlig med alle navn nr 2 som begynner med en vokal (MariO thilie). Foreslår Mari Linnea eller Mari Josefine. Anonymkode: 243af...097
Munchlax Skrevet 18. februar 2021 #63 Skrevet 18. februar 2021 Mari Karin. Karin med lang i. (Mari Kariin) Mari Josefine🤷🏼♀️ Mari Amalie Mari Alida Eller så står Mari meget godt alene også🙂
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #64 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg syns Mari er et nydelig navn alene, sikkert fordi jeg har en fantastisk venninne som heter det. Navnet Mari gjør meg glad. Ville ikke satt inn noe verken foran eller bak. Anonymkode: 2b87d...238 Ååh ❤️❤️ AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Mari er et pent navn det! Hva syns du om kombinasjonen Mari Live? Nå vet jeg ikke etternavnet ditt men det hadde kanskje klinget bra sammen? Anonymkode: 9296d...f3c Klinger bra med etternavnet mitt, men kjenner ei veldig godt som har det navnet 😅 Anonymkode: a63d8...08f 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #65 Skrevet 18. februar 2021 Mari Helene Mari Christine Mari Celine Mari Johanne Mari Tobine Mari Serine Mari Karine Mari Katrine Mari Konstanse Mari ..... Navn to høres best ut med 3 stavelser og en E på slutten når det kommer sammen med Mari føler jeg... Anonymkode: 0658c...1b4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #66 Skrevet 18. februar 2021 Synes Mari er et fint navn. Passer også fint alene. Liker navnet Mari bedre enn f.eks Marianne. Anonymkode: ab5c3...091
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 20. februar 2021 #67 Skrevet 20. februar 2021 Synes det virker veldig rart å legge til et ekstra fornavn i voksen alder. Tviler på at du vil få familie og venner til å begynne å kalle deg hele rekka? Og litt rart å bare tråle gjennom navnelister og bare velge et navn til seg selv... Jeg hadde ikke giddi å styra med noe sånt i voksen alder, men hvis jeg skulle gjort det, måtte det vært for å legge til et navn som betydde noe for meg, som navnet til en bestemor, oldemor e.l. Mye bedre enn å velge seg et trend-navn man liker her og nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå