Gå til innhold

Videre uten barn...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som har prøvd alt, hvordan fant dere ut at dere skulle sette en strek over prøving og gå videre med livet?

Vi har prøvd i 5 år nå, uten noen graviditet. Vi har hatt 2 eggdonasjon forsøk og, uten hell. 

Jeg har forstått det sånn at etter 3 forsøk med donasjon, er sjansen kun 10% for å bli gravid.

Anonymkode: d4d38...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mumlehumle

For min del er det viktig at vi ikke tenker tilbake å angre på hvorfor man ikke gjorde det og det. Er jo individuelt når man bør stoppe da psyke og økonomi har betydning også. 

Vi har to blastocyst på frys i Finland. Etter to mislykket forsøk og en spontanabort anbefalte de era test. Da fant vi ut at jeg må ha innsett på dag 7 med progresteron. Funker det ikke da tenker vi at da gir vi oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumlehumle skrev (40 minutter siden):

For min del er det viktig at vi ikke tenker tilbake å angre på hvorfor man ikke gjorde det og det. Er jo individuelt når man bør stoppe da psyke og økonomi har betydning også. 

Vi har to blastocyst på frys i Finland. Etter to mislykket forsøk og en spontanabort anbefalte de era test. Da fant vi ut at jeg må ha innsett på dag 7 med progresteron. Funker det ikke da tenker vi at da gir vi oss. 

Selv om du fortsatt har et på frys????

Anonymkode: 4a8b9...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Selv om du fortsatt har et på frys????

Anonymkode: 4a8b9...9d1

Jeg tror de skulle bruke opp de de har på frys. Men mange velger jo å ikke bruke de, da kropp og økonomi setter en stopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumlehumle skrev (44 minutter siden):

Jeg føler liksom vi har gjort alt, og enda så går det ikke. Begynner å tenke på om mannen har dna fragmentering i spermien sin som gjør at embryoet ikke utvikler seg videre. 

Har dere eggdonasjon nå? Hvordan opplever du Finland, er de dyktige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg føler liksom vi har gjort alt, og enda så går det ikke. Begynner å tenke på om mannen har dna fragmentering i spermien sin som gjør at embryoet ikke utvikler seg videre. 

Har dere eggdonasjon nå? Hvordan opplever du Finland, er de dyktige?

Er veldig fornøyd med de til tross for at vi ikke har lykkes enda. De kommer med forslag til løsninger når man ikke lykkes. Opplever de som veldig støttende at jeg ikke er en av mange kunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...