Gå til innhold

Blir helt dårlig av å se på buksene til damer på Zalando nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Scroller gjennom Levis sitt utvalg på Zalando, og jeg blir frustrert og helt kvalm av alle de rare buksemodellene man liksom "skal gå med nå". De er så stygge! Jeg har vært gjennom de fleste trender opp gjennom årene når det kommer til bukser allerede (jeg er over 50), så å se de på nytt igjen, er gammelt nytt for meg og noe jeg er ferdig med for mange år siden. De er så stygge! Rette ben, utsvingede ben, mom jeans... det bare renner på med gammeldagse, stygge buksemodeller!

Sukk...

Jeg kommer til å fortsette og gå i mine elastiske skinny jeans i overskuelig fremtid. Det er bukser jeg kler, de ser bra ut og bukser jeg føler meg vel i.

Hva synes dere andre som har levd en stund om buksene som kommer tilbake i motebildet nå? De jentene som er 15-25 synes vel de buksene som er utsvingte er skikkelig kule, for de har ikke sett dem før, for dem er det nytt, mens for oss andre er det gammelt nytt som har funnet veien tilbake.

Anonymkode: 91f37...ddb

• Liker 35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trender har en tendens til å gjenta seg selv, det er normalt. 

Jeg er 28, var tenåring da low-rise jeansene var populære. De var ubehagelige og ga deg ofte synlig rumpesprekk. Jeg er sjeleglad for at livet har krøpet opp og buksene blitt løsere. Dessuten definerer de høye livene midjen og det er flatterende på meg, og får meg til å føle meg bra. 

Men, smaken er som baken, delt i to. 

Anonymkode: b4abb...4de

• Liker 27
Skrevet

Er i 30årene og er enig ts 🙈😂 mange av disse nye, svinkostbare jeansene ser jo ut som ubehagelige, stive klovnebukser 😭

Anonymkode: ea99a...179

• Liker 22
Skrevet

Er selv over 50 og helt enig med deg, TS. Synes det er helt håpløst å finne bukser, så her blir det mye skjørt i stedet.

Anonymkode: 6ac0f...dcf

• Liker 6
Skrevet

Jeg nærmer meg 40, og syntes også jeansmoten nå er ekstremt lite flatterende. Vi har sett denne typen bukser før, og i ettertid ledd av oss selv og ristet på hodet over at vi faktisk gikk i så stygge bukser. 

Anonymkode: 56fed...b49

• Liker 26
Skrevet

Skinnyjeans er og gammelt nytt som kom tilbake. Ingen kler elastiske skinny jeans heller, men om de får deg til å føle deg bra så versego 😊

Anonymkode: d1498...e7e

• Liker 25
Skrevet

Ekstremt lite flatterende er ordet. 

Anonymkode: 21171...7fd

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er kjempefint jeg. Er ikke personlig så fan av skinnyjeans, men jeg er ikke en så kjip person som har behov for å rakke ned på andres smak på nett da... :)

Anonymkode: 8e846...2ba

• Liker 30
Skrevet

Det er et tegn på at man er gammel. 

Men er man gammel er man jo også sikker nok til å velge sin egen stil, og stå for det :)

Anonymkode: 89aec...1bb

• Liker 19
Skrevet

Endelig er det mulig å få tak i bukser igjen som ikke får meg til å se ut som en stappa pølse! 

Anonymkode: 3d543...16c

• Liker 18
Skrevet

Tja, jeg husker hvor stygt jeg syntes skinny jeans var da det kom. Men så vokste det på meg, og jeg bruker det. Synes de fleste kler boot cut og sleng bedre enn skinny. Er 41 og digger de «nye» stilene. Men mom jeans ser jo nettopp ut som det etter ca 25-årsalderen😉

Anonymkode: 21755...d44

• Liker 19
Gjest In absentia
Skrevet

Forøvrig veldig lei meg for at Cheap Monday ikke er tilgjengelig lenger. De hadde perfekte high waist skinny jeans med passe stretchy stoff til en billig penge 💔

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Scroller gjennom Levis sitt utvalg på Zalando, og jeg blir frustrert og helt kvalm av alle de rare buksemodellene man liksom "skal gå med nå". De er så stygge! Jeg har vært gjennom de fleste trender opp gjennom årene når det kommer til bukser allerede (jeg er over 50), så å se de på nytt igjen, er gammelt nytt for meg og noe jeg er ferdig med for mange år siden. De er så stygge! Rette ben, utsvingede ben, mom jeans... det bare renner på med gammeldagse, stygge buksemodeller!

Sukk...

Jeg kommer til å fortsette og gå i mine elastiske skinny jeans i overskuelig fremtid. Det er bukser jeg kler, de ser bra ut og bukser jeg føler meg vel i.

Hva synes dere andre som har levd en stund om buksene som kommer tilbake i motebildet nå? De jentene som er 15-25 synes vel de buksene som er utsvingte er skikkelig kule, for de har ikke sett dem før, for dem er det nytt, mens for oss andre er det gammelt nytt som har funnet veien tilbake.

Anonymkode: 91f37...ddb

Enig, ts! Jeg er i samme aldersgruppe som deg, og ti ville hester skal ikke få meg opp i de uflatterende buksene igjen. 

Kom nylig over noen gamle bilder av meg selv, og jeg synes jeg så utrolig kjerringaktig ut. Ved nærmere ettersyn var det buksene sin feil. Synes alle ser kjerringaktig ut i de vide buksene, med unntak av 2 meter høye og syltynne modeller. 

Anonymkode: 35c19...6ef

• Liker 6
Skrevet

Jeg kan godta alt, unntatt mom jeans. Det er djevelens verk. Og nei, jeg var uke fan av det sist gang det var på moten heller. 

Anonymkode: 21171...7fd

• Liker 10
Skrevet

Jeg er snart 50. Det er da helt normalt at trender kommer tilbake?

Jeg liker heller ikke alt, og prøver alltid buksene på før jeg gjør meg opp en mening. Modellene har andre kropper og er ofte ikledd altfor store jeans etter min smak. Jeg vil ikke ha dem så løse. En av mine favoritt-jeans så formløs og rar ut på modellen, men sitter kjempefint på min kropp. 

Forøvrig synes jeg mangfoldet vi har i dag er helt herlig. Det finnes for en gangs skyld mange ulike modeller og passformer, det er bare å velge og vrake. Kan vi ikke få lov til det? Hvorfor skal vi bry oss så mye om hva andre velger? 

Anonymkode: 4ed94...eff

• Liker 14
Skrevet

Bukser er overvurdert. byttet til skjørt og kjole og går aldri tilbake til bukser

Anonymkode: 99f1b...ac7

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Endelig er det mulig å få tak i bukser igjen som ikke får meg til å se ut som en stappa pølse! 

Anonymkode: 3d543...16c

Hvis du har sett ut som en stappa pølse så har du brukt feil størrelse 😌

Anonymkode: 20b27...dff

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...