Gå til innhold

Skal teste ut rollespill med typen - Tips til "historie?"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og typen skal teste ut rollespill. Ingen av oss har prøvd det før. Jeg skal være skolepike og han skal være rektor eller professor. Vi har lyst å lage en historie på forhånd, gjerne skrive en erotisk novelle. Noen tips til "historien" eller ting som "bør" være med i rollespillet? 

Anonymkode: be45e...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æææ så kult! En av mine fantasier. :P Har til gode å leve det ut. Favoritt historien som går igjen i mitt hode er at jeg er en ganske ulydig og frekk skolejente som blir kalt inn på teppet hos rektor for å settes på plass. En annen som går igjen er at jeg må sitte igjen for å ta en prøve, og under prøven blir jeg kåt og prøver å onanere i det skjulte mens rektor sitter noen meter fra meg. Han oppdager det så klart og blir hard men sier ingenting, later som han ikke ser osv. Og så utvikler det seg... Noen ganger kommer vaktmesteren forbi og blir med på leken, men det fungerer kanskje ikke om dere bare er to. I en annen fantasi er vi hemningsløst forelsket og det er forbudt kjærlighet som vi tar igjen etter skoletid på skolen, da er sexen mer romantisk og lidenskapelig. Mens i de andre fantasiene er han mer dominant og mer på at han skal straffe meg med flere intense orgasmer og slike ting... 

Anonymkode: 8526e...ce9

• Liker 1
Skrevet

Kleint men jeg kan ta en kort en her 🙈😂

Du har tagget seksuelle ting på doveggen og rektor spør hvor du har disse eksplisitte tingene fra. Her kan dere gå mer detaljert om du må forklare hvor du har sett/hørt/lest det. Eventuelt at du som straff må gjøre de tingene du har skrevet.

Anonymkode: 30f15...e4e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...