Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, når begynte deres gravidmage å vise? Jeg er selv i uke 10 nå og synes nesten magen strutter ut mer enn vanlig😂 Jeg trodde den skulle vise mye senere, men det kan jo og være at jeg er veldig oppblåst.

Anonymkode: 095ce...e94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke nøyaktig, men rundt 17-18 uker kanskje, plutselig bare var den der. Første barnet 🙂

Anonymkode: 472e5...56f

Skrevet

Jeg er uke 20 med nr 2 og magen er veldig tydelig om kvelden, men ganske diffus enda om morgenen. Sånn var det med første også :)

Anonymkode: 6c87a...1db

• Liker 1
Skrevet

Rundt uke 20 med første, og rundt UKE 10 med andre... Jeg er i uke 38 nå og ser ut som jeg har vært i uke 40 de tre siste månedene 😊

Anonymkode: 19f56...463

Skrevet

Jeg så gravid ut fra ca uke 10 (førstegangs). Da var det nok i hovedsak luft, men magen ble liksom aldri mindre og jeg klarte ikke trekke den inn. Den fortsatte å vokse jevnt, men ble gradvis hardere/strammere. 
Nå er jeg 25 uker og fikk senest i dag spørsmål om jeg var dagsventende, eller om jeg var sikker på at det ikke var tvillinger 🙈 Bærer magen ganske høyt, og den strutter veldig. Nå skal det sies at jeg er lav og kort i overkroppen da, har skjønt at det fort kan vises fortere på oss kontra dem som er høy og lang i overkroppen :) 

Skrevet

Uten klær: Uke 20

Med klær: Uke 30

Mellom uke 20 og 30 var det altså bare noe jeg og mannen kunne se. Jeg hadde mindre mage enn snittet da.

Anonymkode: 9fea7...f7f

• Liker 1
Skrevet

I fjor. Er ikke preggo da

Anonymkode: a2e47...e15

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Som tittelen sier, når begynte deres gravidmage å vise? Jeg er selv i uke 10 nå og synes nesten magen strutter ut mer enn vanlig😂 Jeg trodde den skulle vise mye senere, men det kan jo og være at jeg er veldig oppblåst.

Anonymkode: 095ce...e94

7-8 var jeg på punktet der folk ønsket å spørre men ikke turte. Ventet tvillinger da 😅

Anonymkode: 1972f...34f

Skrevet

Er litt tjukk, så det syntes ikke før sånn uke 20 :) Etterhvert var det ingen tvil for gravidmagen er rundere og ner struttende enn vanlig mage.

Anonymkode: a34f9...e77

Skrevet

Ca uke 20.

Anonymkode: 82188...aa9

Skrevet

Eigentlig ikkje før sånn uke 20 faktisk sjølv om eg er litt lubben.

Skrevet

Fikk ikke mage før sånn uke 23. så var det vel ikke skikkelig synlig for omverdenen før sånn uke 27

Anonymkode: e4b71...c0a

Skrevet

Jeg ble avslørt to ganger i uke 5 fordi magen stakk utenfor hoftebeina. I uke 12 var det sånn at også dolk som ikke kjente meg (og dermed ikke kunne vite at jeg ikke hadde utovermage til vanlig) kunne se at jeg var gravid.

(Jeg er liten og har veldig kort avstand mellom ribbein og hoftebein)

Anonymkode: 5d477...d34

Skrevet

Uten klær, rundt uke 20.

Kan fortsatt skjule det med klær og nå er jeg i uke 37.

Anonymkode: 90ce5...5bc

Skrevet

Fra rundt 11 uker kunne det syntes i stramme klær hos meg, så har den vokst ganske jevnt helt til nå (32uker)!☺️ Hadde veldig flat mage fra før, så jeg så det godt selv hvertfall! 

Skrevet

Uke 10 er det i så fall luft, ikke babymage... men det er jo på grunn av graviditeten du er oppblåst 😅 Jeg fikk "ordentlig" gravidmage jeg kunne se selv uten klær rundt uke 15-18 et sted, men den poppa ikke skikkelig før uke 23-25 eller så. Var litt lubben fra før og brukte løse klær tidlig i graviditeten, mange som ble overraska da jeg plutselig hadde skikkelig struttemage 😂 

Anonymkode: 01340...f16

Skrevet

Rundt uke 13-14 var det en tydelig kul 😊 er lav og bærer mye på utsiden (om man kan si det), og magen har kun vokst fremover👍 en måned igjen og jeg ser ut som at jeg er sprekkeklar😅 

Anonymkode: 1d6ec...17d

Skrevet

1. gang: uke 25

2. gang: uke 20 ca

Anonymkode: 28685...9f2

Skrevet

Trodde ikke magen min syntes, men fikk idag spørsmål om jeg er gravid 😶 er 15 +4

Altså..fatter ikke at folk faktisk spør om sånnt uansett!! 

Anonymkode: 9a2c3...ad8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 18.15):

(Jeg er liten og har veldig kort avstand mellom ribbein og hoftebein)

Anonymkode: 5d477...d34

Har det noe å si? 🙈

Jeg har ca10 cm (tar godt i da) mellom bunn av ribber til topp av hoftebein 😅 Akkurat blitt gravid.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...