Gå til innhold

Kan jeg unngå oppsigelsestid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare be om å få jobbe hjemmefra, altså ha hjemmekontor de to siste ukene? Dersom det er en sånn type jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sant det. Føler mye på om jeg virkelig skal gå den veien, jeg har aldri sykemeldt meg før, og det sitter langt inne for meg 😬

Anonymkode: 37eb3...5b8

Føler med deg. Det å mistrives så stort på jobb er heeelt jævlig 😐

Anonymkode: a0a28...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vivalavida skrev (11 minutter siden):

Kan du ikke bare be om å få jobbe hjemmefra, altså ha hjemmekontor de to siste ukene? Dersom det er en sånn type jobb da.

Forsåvidt kan jeg jo det 🤔

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Føler med deg. Det å mistrives så stort på jobb er heeelt jævlig 😐

Takk ❤️ Ja, det går ut over så mye annet, jeg sliter med å sove, gruer meg til neste jobbdag allerede før arbeidstida er over, klarer ikke slappe av og kose meg på fritiden. Baaah 😩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn tatt i betraktning at mange har mistet levebrødet sitt i disse tider så holder du vel ut to arbeidsuker eller ti dager?

Anonymkode: 66921...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånn tatt i betraktning at mange har mistet levebrødet sitt i disse tider så holder du vel ut to arbeidsuker eller ti dager?

Eller åpne plassen slik at en arbeidsløs kan få jobben? ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva har det tatt i betraktning med meg å gjøre..? Jeg holder sikkert ut i to uker, men jeg vil jo potensielt kunne bira til at en som faktisk har mistet levebrødet sitt kommer seg raskere ut i jobb, i stedet for at jeg som ikke trenger jobben på død og liv skal jobbe der ut oppsigelsestiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.4.2021 den 14.39):

Hvordan løste det seg ts?

Det løste seg på et vis... Jeg bet tenna sammen og jobbet ut oppsigelsestiden. Og vel så det egentlig, jobbet fire uker etter jeg hadde levert oppsigelsen, for å unngå å forlate det nye prosjektet nesten før det hadde startet. Så jeg fullførte det på de fire ukene, før jeg forduftet fra plassen uten å se meg tilbake 😅 kollegaene mine ble ikke akkurat blide, og sjefen ble rett og slett dritsur... Mest fordi jeg valgte å forlate etter fire uker og ikke flere måneder som han ønsket, han klarte aldri å se at jeg faktisk var grei som gikk to uker lengre enn jeg hadde trengt. Han snakket ikke med meg og unngikk meg den siste tiden og heldigvis hadde jeg kontorplass en annen plass i byen mens prosjektet pågikk. Hadde det ikke vært for at jeg kunne jobbe derfra så hadde jeg nok ikke holdt ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...