Gå til innhold

Avokado i burritos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hr funnet en oppskrift på burritos jeg vil prøve, men den sier man skal ha en del avokado inni. Jeg liker ikke avokado, og lurer på om dere har gode tips til hva annet jeg kan ha inni? 😄 

Anonymkode: 0d9c3...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare dropp avocados, vel? Trenger ikke noe erstatning :) Av og til har jeg avocado i burritos, av og til ikke.

Evt, hva er oppskriften, så kan vi se hva som hadde passet inni?

Anonymkode: ce536...673

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare dropp avocados, vel? Trenger ikke noe erstatning :) Av og til har jeg avocado i burritos, av og til ikke.

Evt, hva er oppskriften, så kan vi se hva som hadde passet inni?

Anonymkode: ce536...673

Ifølge oppskriften skal følgende være med: avokado, Lime, koriander, chili, vårløk, rømme og ost. 
jeg skjønner at jeg bare kan droppe avokado, men siden det ikke er så mye annet inni, så hadde det vært fint å erstatte det med noe annet. 

Skrevet

Ertepure/"guacamole" av erter. 

Anonymkode: 645e2...41e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei! Hr funnet en oppskrift på burritos jeg vil prøve, men den sier man skal ha en del avokado inni. Jeg liker ikke avokado, og lurer på om dere har gode tips til hva annet jeg kan ha inni? 😄 

Er det vegetar burritos? Vi lager ofte breakfast burritos og da har vi i eggerøre (gjerne med oppkuttet kjøttpølse), vårløk, pico de gallo (løk, tomat, koriander, lime) og fersk chilli. 

Skrevet

Stekt kjøttdeig, stekte strimler av kylling/storfe e.l.

Anonymkode: 0da3f...ef3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med å bare finne en oppskrift uten avocado ?

Anonymkode: d6355...628

• Liker 3
Skrevet

Er det burrito? Høres mer ut som en slags oppskrift på guacemole med ost?

Klassisk burritofyll: Ris, bønner, kjøtt av noe slag (kan erstattes med sopp eller grillet aubergine for vegetarvariant, eller veggis-"kjøtt"), ost, salat, salsa. Kan også ha løk i om du liker. Jeg synes det er godt med litt tortillachips i for crunch men det er litt mektig da.

Rømme ved siden av/oppå + guacemole men det må du droppe da som ikke liker det :) 

Anonymkode: 0776e...af2

Skrevet

Høres ut som en grønnsak/salat-wrap med rømme og ost, du har funnet oppskrift på. Om du ønsker vegetarburrito ville jeg byttet ut avokadoen med bønne(stuing) og eventuelt ris. Om du kan ha kjøtt med, ville jeg hatt i kjøttdeig/karbonadedeig, kylling eller biffstrimler med tacokrydder. Og gjerne bønner sammen med dette. Veldig digg med cheddarsaus i burritoen også.

Anonymkode: 05b00...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...