AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Hva tjener dere, var det lett å få jobb? Hva er utdanningen din? 😀 Bare svar på de spørsmålene du er komfortabel med, men jeg lurer på om dette er en god ide for meg 😊 Anonymkode: f32db...b99
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 189 kr timen. ingen utdannelse. har en fleksibel arbeidsgiver; bare jeg gjør jobben legger jeg opp dagene selv. har god tid på stort sett alle oppdrag; type jobber 40 minutt men har betalt en time. maks 5 min reisetid mellom jobbene. kunne sikkert tjent bedre, men er fornøyd med å ha lite ansvar, og lite stress😄 i perioder jobber jeg mer, men blir aldri tvunget. jeg kan si nei uten at det blir dårlig stemning. Anonymkode: 7fc4d...977
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Er renholdsoperatør dvs med fagbrev, tjener 211 i timen. Jeg ser ikke poenget med det fagbrevet ( tok det etter at jeg hadde fått fast jobb i kommuna) for her " ansettes" stort sett bare vikarer og folk med lite eller ingen erfaring. Og ingen utdannelse. Fordi kommunen ikke vil se hvor viktig jobben er. Bransjen ødelegges av denne politikken. Stort sett ansettes fremmedspråklige fordi de er lettere å underbetale og de jobber så mye de får lov til uten å stille spørsmål. Anonymkode: 2c24e...669 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 det er grei betaling i kommunen. har venner som får rundt 157 timen kr i vår kommune😐ikke greit! Anonymkode: 7fc4d...977
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er renholdsoperatør dvs med fagbrev, tjener 211 i timen. Jeg ser ikke poenget med det fagbrevet ( tok det etter at jeg hadde fått fast jobb i kommuna) for her " ansettes" stort sett bare vikarer og folk med lite eller ingen erfaring. Og ingen utdannelse. Fordi kommunen ikke vil se hvor viktig jobben er. Bransjen ødelegges av denne politikken. Stort sett ansettes fremmedspråklige fordi de er lettere å underbetale og de jobber så mye de får lov til uten å stille spørsmål. Anonymkode: 2c24e...669 Ja det skjønner jeg 😕 Det er ikke bra. Anonymkode: f32db...b99
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bransjen ødelegges av denne politikken. Stort sett ansettes fremmedspråklige fordi de er lettere å underbetale og de jobber så mye de får lov til uten å stille spørsmål. Anonymkode: 2c24e...669 Hvordan vet du at de er underbetalt? De får vel tarifflønn sånn som du? Hvis ikke må du jo varsle til fagforeningen så de får tatt tak Anonymkode: bdaf9...4d3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #7 Skrevet 20. februar 2021 Jeg jobber som renholder med annen relevant utdanning som kompenseres som fagbrev. Jeg tjener i vår kommune med lokale avtaler. Jeg har 16 år med ansiennitet og min lønn er 449 385 kr pr år. Jeg jobber en del overtid og jeg har generelt ligget på 480 000 kr pr år. Jeg har en ekstrajobb ved siden i en privat bedrift der jeg tjener ca 50 000 kr pr år med avtale der bedriften ønsker kun en og forholde seg til. De produserer varer kun noen få skal ha kjennskap til som selges på bestilling til blant annet det offentlige. I noen seksjoner kan du få god lønn. Spørs helt hvordan du legger til rette for dette selv og det er helt avgjørende. Vil du jobbe ved siden av en slik stilling har du gode muligheter til dette avhenger av hvor i landskapet du er bofast. Jeg vet om noen som tok fast jobb i en kommune i Nord Norge der de manglet fagarbeidere i renholdsektoren. Denne personen fikk 610 000 kr som renholdsleder og renholdsoperatør med all personalansvar sammen med sjefen på kontoret. Anonymkode: 11406...11c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå