Gå til innhold

Brystimplantater og amming

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bovary_*
Skrevet

Jeg har termin om 8 uker og lurer veldig på hvordan det vil gå med ammingen når babyen min kommer. For ca. 2 år siden la jeg inn implantater (de aller minste) bak brystvevet. Legene sier litt forskjellig. Det siste jeg hørte fra jordmor var ganske nedslående, for hun mente at man mest sannsynlig vil få problemer med ammingen, dvs. brystspreng, lite melk, fare for betennelse o.l.

I og med at jeg har fått litt ulike svar, hadde det vært supert om det finnes noen her som har erfaring eller som vet mer om dette?

Spent på å høre fra noen.. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen svar til deg, har silikon selv og er også interessert i andres erfaringer, jeg har postet dette spørsmålet i andre forumer men får lite respons.

Eneste jeg har hørt egentlig er at de kan kapsle seg, er derfor flink til og massere mine i dusjen!!

Kan jeg spør hvordan det har gått under svangerskapet? får du ut råmelk?

Skrevet

Hei!

Gikk helt fint for meg å amme med silikoninnlegg. Hadde mye melk, men fikk fort melkespreng, men ikke mer plaget enn hva jeg hører andre uten silikon kan være. Lykke til! :)

Skrevet

Jeg har hørt at det bare er å amme,

men noen bryster kan se litt annerledes ut etterpå.

Skrevet

hei, har en venninde som har silikon og fødte for litt siden. Hun var også veldig spent på hvordan det ville gå med ammingen, men det hele gikk veldig greit. har ikke møtt på noen problemer i forhold til det. lykke til!

Skrevet

Takk for positive svar - jeg prøver å ikke tenke negativt, men må samtidig holde alle muligheter åpne, så ikke skuffelsen blir for stor.

Jeg får ut råmelk og håper dette er et lite tegn i riktig retning :ironi:

Skrevet

Takker også for svar selv om det ikke var min tråd :)

Skrevet

Ammingen gikk fint med silikon. Men puppene forandret seg etterpå. De ble ikke så faste lenger, hengepupper! Fordelen med det er at nå ser de veldig ekte ut. Men det blir nok en ny operasjon på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...