AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Vi vet at bedrifter tenker på inntekter og kostnader og i hovedsak sett fra bedriftenes øyner så betyr dette mer enn de ansatte. Hvis bedriften skal spare penger ved å kutte din stilling så gjør dem det uten å nøle. Anonymkode: eade5...83f
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Nei, jeg har ingen tillit til min arbeidsgiver, og ingen forventning om redelig framferd fra dem. Trist men sant. Anonymkode: 9bed5...41f
Gjest Thoringen Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi vet at bedrifter tenker på inntekter og kostnader og i hovedsak sett fra bedriftenes øyner så betyr dette mer enn de ansatte. Hvis bedriften skal spare penger ved å kutte din stilling så gjør dem det uten å nøle. Anonymkode: eade5...83f Og hvordan tenker du at en bedrift skal overleve hvis man ikke tenker på inntekter vs utgifter? Hvorfor skal jeg holde på ansatt jeg ikke har behov for?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 PzMan skrev (7 minutter siden): Og hvordan tenker du at en bedrift skal overleve hvis man ikke tenker på inntekter vs utgifter? Hvorfor skal jeg holde på ansatt jeg ikke har behov for? Alle skjønner at man ikke kan ha ansatte det ikke er behov for, men spørsmålet er hvordan man behandler de ansatte underveis. At en bedrift f. eks. har en dårlig periode og er nødt til å si opp ansatte er en ærlig sak, men da må man gjøre en slik prosess ryddig. Dessverre mange useriøse bedrifter der ute som behandler folk dårlig i håp om å bli kvitt dem på den måten. Anonymkode: 99c4c...350
Gjest Thoringen Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Alle skjønner at man ikke kan ha ansatte det ikke er behov for, men spørsmålet er hvordan man behandler de ansatte underveis. At en bedrift f. eks. har en dårlig periode og er nødt til å si opp ansatte er en ærlig sak, men da må man gjøre en slik prosess ryddig. Dessverre mange useriøse bedrifter der ute som behandler folk dårlig i håp om å bli kvitt dem på den måten. Anonymkode: 99c4c...350 Enig med deg 100% men det var ikke slik TS formulerte seg. Ellers når det gjelder den siste setningen i innlegget ditt så kan jeg legge til at mange bedrifter, spesielt i SMB størrelsen, sliter med ledere som er såpass dårlige ledere at folk kan få inntrykk at lederen ønsker dem ut. Så har du sosiopaten og narsissisten som sliter ut alle normale rundt seg. Mye mer vanlig enn det folk tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå