Gå til innhold

Noen som har erfaring med Envelope1976?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe noen plagg derfra, men litt redd for å bruke såpass mye penger på plagg hvis det faktisk ikke skulle vært god kvalitet. 

Noen som har erfaring med plaggene og kvaliteten? :)

Anonymkode: 5c408...796

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på om de holder seg fine, ikke nupper osv.!

Skrevet

God kvalitet, men ikke helt fantastisk. Jeg har flere  plagg derfra fordi jeg føler de er såpass "Basic" at de kan brukes ofte og til alt. 

Skrevet
1312 skrev (18 minutter siden):

God kvalitet, men ikke helt fantastisk. Jeg har flere  plagg derfra fordi jeg føler de er såpass "Basic" at de kan brukes ofte og til alt. 

Tusen takk for svar! Er de verdt prisen? :) Er jo ganske dyrt.. Og holder de seg fine?

Skrevet

Verdt prisen hvis det er noe du tror passer godt med resten av plaggene dine, som du kan bruke mye og ikke bare en engangsbluse. Mine har holdt seg veldig fine. 

Skrevet
1312 skrev (8 minutter siden):

Verdt prisen hvis det er noe du tror passer godt med resten av plaggene dine, som du kan bruke mye og ikke bare en engangsbluse. Mine har holdt seg veldig fine. 

Har du noen erfaring med ullgenserne derfra? :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du noen erfaring med ullgenserne derfra? :) 

Har en ullgenser derfra som består av merinoull, bomull og alpakkaull. Kjøpt kun for noen måneder siden så kvaliteten er fortsatt god. Kan hende nupper kommer etterhvert, men ikke hittil hvertfall. 

Skrevet
1312 skrev (5 minutter siden):

Har en ullgenser derfra som består av merinoull, bomull og alpakkaull. Kjøpt kun for noen måneder siden så kvaliteten er fortsatt god. Kan hende nupper kommer etterhvert, men ikke hittil hvertfall. 

Jeg skjønner! Synes de genserne ser helt nydelige ut, så lurer på om jeg skal kjøpe meg en. Men så er det jo alltid litt risky å bruke så mye penger på en ullgenser, for man vet aldri helt hvordan de holder seg. Men høres ut som om merket lever opp til forventningene jeg har da :) 

• 7 måneder senere...
Skrevet
1312 skrev (På 18.2.2021 den 23.17):

Har den holdt seg fin? :)

Skrevet

Jeg kjøpte en silkekjole derfra.. Syns de har tidløse plagg og god kvalitet, så da kjøper jeg heller ett dyrt plagg enn mange billige. Så ja det er jo verdt det om man har råd.

Gensere i ull/alpakka/kashmir puster godt, varmer godt og er absolutt verdt det i forhold til sånne dårlige gensere av syntetisk stoff.

Anonymkode: 69e9e...079

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...