Gå til innhold

Ditt beste solpudder? (NARS, Benefit, Isadora o.l)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Drømmer om vår og sommer og har lyst på et nytt solpudder. 🌞
Har vært ganske fornøyd med IsaDora sin Golden Tan 03 men lurer på om det finnes noe enda bedre der ute?

NARS Laguna har fått mange gode omtaler. Det samme har Physicians Formula. Og Benefit Hoola.

Noen som har prøvd noen av disse og kan si litt om hvordan de var? Gjerne sammenlignet med IsaDora. Eller kanskje dere har en annen favoritt dere vil anbefale meg? Fortell meg!

Jeg bruker ikke solpudder til contouring, men til å gi en solkysset effekt. Er opptatt av at det skal legge seg silkemykt på huden, og ikke fremheve mine tørre linjer. Har bikket 30 og har ikke babybud lengre.
Har selv lys til medium hudtone, med sånn passe middels gyllen/rosa undertone.

Anonymkode: 50897...639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv er jeg glad i BareMinerals all over face colour i warmth: https://www.kicks.no/bareminerals/makeup/base/bronzer-solpudder/all-over-face-colour-warmth

Konturer lett i kinnbena, men bruker den også over hele fjeset for litt glød. Jeg reagerer lett på dårlig sminke som gir urenheter, dette gir ikke uren hud på meg. Sitter godt på huden og et pudder varer lenge.

Anonymkode: 089be...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid sverget til Guerlain Terracotta i ulike versjoner. Det er det fineste solpudderet synes jeg.

Anonymkode: dd0ee...a6b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har alltid sverget til Guerlain Terracotta i ulike versjoner. Det er det fineste solpudderet synes jeg.

Anonymkode: dd0ee...a6b

Enig, Guerlain er bra. Bruker terracotta light nå. Liker det veldig godt. 

Anonymkode: 08dea...4fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en billig bronzer fra E.l.f. i mange år nå, og tror den varer absolutt evig, og funker fortsatt like bra. Men aner ikke om den er til å få kjøpt nå - http://www.thesundaygirl.com/2013/03/elf-studio-bronzer-in-golden-review.html 

Fra Guerlain har jeg Météorites i den "brune" varianten - https://www.blivakker.no/product/3104629?gclid=Cj0KCQiA4L2BBhCvARIsAO0SBdbf3IvwXKklVJ-dY5rAucXVxiPMl2eL0HvG1x14vNIJaoO0tyMwqO4aAq5HEALw_wcB Og den vil jeg ikke anbefale! Pakningen er fin, men produktet er overparfymert, og glitteret er for stort og unaturlig, det er store partikler med glitter istedenfor "softere" naturlig glød. 

Anonymkode: 84b5f...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lumenes flytende bronzer, Watercolor bronzer heter den. Naturlig og fresh. Finnes i en nyanse, men den kan bygges opp i intensitet. Den er veldig mørk før en duser den ut. Brukte Guerlain Terracotta Light før i 00 og 02.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg Nars Laguna i høst. Elsker det! Ikke for rødt eller gult, perfekt gylden 

Anonymkode: 44712...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd mange bronzere fra dyre til billige, og overraskende nok den absolutt beste jeg vet om er Physicians formula butter bronzer. 

Anonymkode: 2a504...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 19.50):

Jeg har prøvd mange bronzere fra dyre til billige, og overraskende nok den absolutt beste jeg vet om er Physicians formula butter bronzer. 

Anonymkode: 2a504...10f

Min også,  kjøpt den 4-5 ganger.  Skal kjøpe den mørke varianten til sommeren. 

Anonymkode: f5eda...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker

Nars Laguna er absolutt verdt pengene! 

Anonymkode: 69b8c...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 12.49):

Hei!

Drømmer om vår og sommer og har lyst på et nytt solpudder. 🌞
Har vært ganske fornøyd med IsaDora sin Golden Tan 03 men lurer på om det finnes noe enda bedre der ute?

NARS Laguna har fått mange gode omtaler. Det samme har Physicians Formula. Og Benefit Hoola.

Noen som har prøvd noen av disse og kan si litt om hvordan de var? Gjerne sammenlignet med IsaDora. Eller kanskje dere har en annen favoritt dere vil anbefale meg? Fortell meg!

Jeg bruker ikke solpudder til contouring, men til å gi en solkysset effekt. Er opptatt av at det skal legge seg silkemykt på huden, og ikke fremheve mine tørre linjer. Har bikket 30 og har ikke babybud lengre.
Har selv lys til medium hudtone, med sånn passe middels gyllen/rosa undertone.

Anonymkode: 50897...639

Physicians legger seg mer kremete, så om du tåler DUFT hadde jeg gått for den. 

Hourglass er veldig pene, men dyre. Nars Laguna vurderte jeg, men er redd skimmeret fremhever fine linjer 🤷‍♀️

Selv har jeg bestilt Too Faced Milk chocolate soleil, du måtte nok hatt den vanlige chocolate. 

Ellers har man jo krembronzere da, om du har tørr hud er kanskje det aller best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sverger fortsatt til Too faced chocolate soleil! 😍 Det kaan bli litt matt til tider, men jeg har jo både blush, primer med litt glød og highlighter som gir meg litt mer glød 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Urban decay sunkissed bronzer.. Kommer alltid tilbake til denne..;) 

Anonymkode: bbcf5...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...