AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Del Skrevet 18. februar 2021 Hei! Drømmer om vår og sommer og har lyst på et nytt solpudder. 🌞 Har vært ganske fornøyd med IsaDora sin Golden Tan 03 men lurer på om det finnes noe enda bedre der ute? NARS Laguna har fått mange gode omtaler. Det samme har Physicians Formula. Og Benefit Hoola. Noen som har prøvd noen av disse og kan si litt om hvordan de var? Gjerne sammenlignet med IsaDora. Eller kanskje dere har en annen favoritt dere vil anbefale meg? Fortell meg! Jeg bruker ikke solpudder til contouring, men til å gi en solkysset effekt. Er opptatt av at det skal legge seg silkemykt på huden, og ikke fremheve mine tørre linjer. Har bikket 30 og har ikke babybud lengre. Har selv lys til medium hudtone, med sånn passe middels gyllen/rosa undertone. Anonymkode: 50897...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Del Skrevet 18. februar 2021 Selv er jeg glad i BareMinerals all over face colour i warmth: https://www.kicks.no/bareminerals/makeup/base/bronzer-solpudder/all-over-face-colour-warmth Konturer lett i kinnbena, men bruker den også over hele fjeset for litt glød. Jeg reagerer lett på dårlig sminke som gir urenheter, dette gir ikke uren hud på meg. Sitter godt på huden og et pudder varer lenge. Anonymkode: 089be...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Del Skrevet 18. februar 2021 Edit: mente denne, da jeg liker kompaktpudder best: https://www.kicks.no/bareminerals/makeup/base/bronzer-solpudder/endless-summer-bronzer-warmth?p=1 Anonymkode: 089be...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Del Skrevet 18. februar 2021 Har alltid sverget til Guerlain Terracotta i ulike versjoner. Det er det fineste solpudderet synes jeg. Anonymkode: dd0ee...a6b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Del Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har alltid sverget til Guerlain Terracotta i ulike versjoner. Det er det fineste solpudderet synes jeg. Anonymkode: dd0ee...a6b Enig, Guerlain er bra. Bruker terracotta light nå. Liker det veldig godt. Anonymkode: 08dea...4fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Del Skrevet 19. februar 2021 Jeg har hatt en billig bronzer fra E.l.f. i mange år nå, og tror den varer absolutt evig, og funker fortsatt like bra. Men aner ikke om den er til å få kjøpt nå - http://www.thesundaygirl.com/2013/03/elf-studio-bronzer-in-golden-review.html Fra Guerlain har jeg Météorites i den "brune" varianten - https://www.blivakker.no/product/3104629?gclid=Cj0KCQiA4L2BBhCvARIsAO0SBdbf3IvwXKklVJ-dY5rAucXVxiPMl2eL0HvG1x14vNIJaoO0tyMwqO4aAq5HEALw_wcB Og den vil jeg ikke anbefale! Pakningen er fin, men produktet er overparfymert, og glitteret er for stort og unaturlig, det er store partikler med glitter istedenfor "softere" naturlig glød. Anonymkode: 84b5f...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 20. februar 2021 #7 Del Skrevet 20. februar 2021 Lumenes flytende bronzer, Watercolor bronzer heter den. Naturlig og fresh. Finnes i en nyanse, men den kan bygges opp i intensitet. Den er veldig mørk før en duser den ut. Brukte Guerlain Terracotta Light før i 00 og 02. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #8 Del Skrevet 20. februar 2021 Brukt dette i mange år, den orginale som bare heter bronzer. https://www.coverbrands.no/physicians-formula-murumuru-butter-bronzer?gclid=CjwKCAiAg8OBBhA8EiwAlKw3kjr3OfY7lx73r8IImAP_V73g3Ec5CBmdyBzX-vu-nmZFrrdrMC14XxoCPv0QAvD_BwE Anonymkode: f5eda...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #9 Del Skrevet 20. februar 2021 Kjøpte meg Nars Laguna i høst. Elsker det! Ikke for rødt eller gult, perfekt gylden Anonymkode: 44712...f8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #10 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg har prøvd mange bronzere fra dyre til billige, og overraskende nok den absolutt beste jeg vet om er Physicians formula butter bronzer. Anonymkode: 2a504...10f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2021 #11 Del Skrevet 22. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 21.2.2021 den 19.50): Jeg har prøvd mange bronzere fra dyre til billige, og overraskende nok den absolutt beste jeg vet om er Physicians formula butter bronzer. Anonymkode: 2a504...10f Min også, kjøpt den 4-5 ganger. Skal kjøpe den mørke varianten til sommeren. Anonymkode: f5eda...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #12 Del Skrevet 11. mars 2021 Nars Laguna er absolutt verdt pengene! Anonymkode: 69b8c...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 11. mars 2021 #13 Del Skrevet 11. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 12.49): Hei! Drømmer om vår og sommer og har lyst på et nytt solpudder. 🌞 Har vært ganske fornøyd med IsaDora sin Golden Tan 03 men lurer på om det finnes noe enda bedre der ute? NARS Laguna har fått mange gode omtaler. Det samme har Physicians Formula. Og Benefit Hoola. Noen som har prøvd noen av disse og kan si litt om hvordan de var? Gjerne sammenlignet med IsaDora. Eller kanskje dere har en annen favoritt dere vil anbefale meg? Fortell meg! Jeg bruker ikke solpudder til contouring, men til å gi en solkysset effekt. Er opptatt av at det skal legge seg silkemykt på huden, og ikke fremheve mine tørre linjer. Har bikket 30 og har ikke babybud lengre. Har selv lys til medium hudtone, med sånn passe middels gyllen/rosa undertone. Anonymkode: 50897...639 Physicians legger seg mer kremete, så om du tåler DUFT hadde jeg gått for den. Hourglass er veldig pene, men dyre. Nars Laguna vurderte jeg, men er redd skimmeret fremhever fine linjer 🤷♀️ Selv har jeg bestilt Too Faced Milk chocolate soleil, du måtte nok hatt den vanlige chocolate. Ellers har man jo krembronzere da, om du har tørr hud er kanskje det aller best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 #14 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg elsker denne fra Urban decay: https://www.kicks.no/urban-decay/makeup/base/bronzer-solpudder/beached-bronzer-sun-kissed?p=1 Den blender smelter godt inn og kan lett bygges opp Anonymkode: 68842...4a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnino Skrevet 11. mars 2021 #15 Del Skrevet 11. mars 2021 Jeg sverger fortsatt til Too faced chocolate soleil! 😍 Det kaan bli litt matt til tider, men jeg har jo både blush, primer med litt glød og highlighter som gir meg litt mer glød 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reidunrev Skrevet 11. mars 2021 #16 Del Skrevet 11. mars 2021 Too faced lukter jo også. Chanel har en krembronzer som er veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 11. mars 2021 #17 Del Skrevet 11. mars 2021 (endret) Fornøyd med en fra Lancôme,Belle de teint Endret 11. mars 2021 av Trynefaktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #18 Del Skrevet 12. mars 2021 Urban decay sunkissed bronzer.. Kommer alltid tilbake til denne..;) Anonymkode: bbcf5...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå