Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Nå har jeg fått meldingen "Error on page" på Hotmailkontoen min i flere dager...Har 42 uleste meldinger, og nesten full konto. Får verken lest eller slettet, bare sett innboksen :sur:

Andre der ute med samme problem, eller er det bare min Hotmailkonto?

Endret av Majka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det samme skjer hos meg. Merkelig greie - for på den ene maskinen på jobben så funker det som bare rakkern. Blir argh!!!! :frustrert:

Skrevet
Neida, det samme skjer hos meg. Merkelig greie - for på den ene maskinen på jobben så funker det som bare rakkern. Blir argh!!!!  :frustrert:

Dette har jeg også nettopp opplevd.

Jeg kjørte (og har fortsatt installert) Norton Internet Security versjon 2005, og etter en oppdatering (Live Update) ville ikke maskinen kjøre javascript. Det må den kunne for å åpne meldinger, slette og sånt på Hotmail.

Etter mye leting og banning (joda, mange pene og ikke fullt så pene gloser), slo jeg på Windows' egen brannmur, og koblet ut Norton Internet Security (deaktiverte den).

Da fungerer alt som før.

Tipper en av oppdateringene til NIS har en feil, og at det er dette som forårsaker det. Skal følge med på fremtidige oppdateringer og se om de retter problemet.

Skrevet (endret)

Hmmm.... :klø:

Så bra at det ordnet seg for deg :) Jeg har fremdeles like ikke-fungerende Hotmail i dag :sur:

Jeg bruker ikke Norton, men F-secure, så det er tydligvis ikke problemet her.

Noen som vet hva som kan gjøres? Tips mottas med takk!

Endret av Majka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...