AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Det er tre måneder siden det ble slutt mellom oss, han som gjorde det slutt og blokkerte meg overalt. Jeg tok det ekstremt tungt og da det skjedde sendte jeg en del meldinger jeg aldri fikk svar på. Vi har hatt et av og på forhold i tre år hvor ingen av oss klarte å komme oss videre hver gang det ble slutt. På denne tiden datet vi heller ingen andre, altså da det var slutt mellom oss. Men han begynte å savne meg og sendte meldinger kort tid etter hver eneste gang. Nå er det det lengste jeg har gått uten å ha hørt fra han, og jeg trodde det virkelig ville la gå at han skulle gå videre nå. Det tok meg tid å komme over han og nå er jeg for første gang etter alt rotet mellom oss betatt av en annen og lykkelig, og selvfølgelig da skal han komme inn i livet mity igjen med piss. Det var riktig nok ikke et kjærlighetsbrev denne gangen, men et "du betydde så mye for meg, mer enn du aner... Håper du har det lettere nå" type melding. Hvorfor?! Hva er vitsen i det hele tatt å fortsette sånn i all tid. Anonymkode: 46522...512
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Han er nok ensom og kåt. Anonymkode: c7370...f80 5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Av og på i tre år er vel svaret? Anonymkode: 6ec16...c7a 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er tre måneder siden det ble slutt mellom oss, han som gjorde det slutt og blokkerte meg overalt. Jeg tok det ekstremt tungt og da det skjedde sendte jeg en del meldinger jeg aldri fikk svar på. Vi har hatt et av og på forhold i tre år hvor ingen av oss klarte å komme oss videre hver gang det ble slutt. På denne tiden datet vi heller ingen andre, altså da det var slutt mellom oss. Men han begynte å savne meg og sendte meldinger kort tid etter hver eneste gang. Nå er det det lengste jeg har gått uten å ha hørt fra han, og jeg trodde det virkelig ville la gå at han skulle gå videre nå. Det tok meg tid å komme over han og nå er jeg for første gang etter alt rotet mellom oss betatt av en annen og lykkelig, og selvfølgelig da skal han komme inn i livet mity igjen med piss. Det var riktig nok ikke et kjærlighetsbrev denne gangen, men et "du betydde så mye for meg, mer enn du aner... Håper du har det lettere nå" type melding. Hvorfor?! Hva er vitsen i det hele tatt å fortsette sånn i all tid. Anonymkode: 46522...512 Så hvorfor blokkere du ikke han slik som han gjorde mot deg? Du har jo gått videre og det kun piss som du sier at han kommer med. Anonymkode: b8c02...345 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #6 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvorfor blokkere du ikke han slik som han gjorde mot deg? Du har jo gått videre og det kun piss som du sier at han kommer med. Anonymkode: b8c02...345 Har blokkert han overalt utenom mail. Altså der han sendte en mail Anonymkode: 46522...512
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #7 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har blokkert han overalt utenom mail. Altså der han sendte en mail Anonymkode: 46522...512 Så blokker han der også.. Anonymkode: b8c02...345 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #8 Skrevet 18. februar 2021 Han høres ut som meg og jeg har psykiske problemer/ustabil. Grunnen til at jeg får holde på og det aldri tar slutt er at han er ekstremt svak for meg. Anonymkode: 4fdeb...ea7 1
Gjest89754 Skrevet 18. februar 2021 #9 Skrevet 18. februar 2021 Blokker han og gå videre. Du har gitt han nok sjanser, og det høres ut som du har funnet en annen du vil kunne få det bedre med. Var selv i et av-og-på-forhold i fire år og skjønte først etterpå at det aldri kunne blitt noe mer enn det, veldig glad for at jeg kom meg bort og la det bak meg! Det er en grunn til at det var av-og-på og ikke et ordentlig forhold.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #10 Skrevet 18. februar 2021 "Takk, jeg har det fint nå. Lykke til videre med deg også." Og så blokkerer du, og lukker dette kapittelet. Anonymkode: 901c9...7a7 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #11 Skrevet 18. februar 2021 Ikke svar. Blokker på absolutt alle vis. Han har hatt sine sjangser. Anonymkode: 1b157...fa0
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #12 Skrevet 18. februar 2021 Det er opp til deg hvordan du reagerer på at han tar kontakt. Anonymkode: 09f36...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå