Gå til innhold

Kan man «angre» kjøp av togbilletter og få full refusjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far mener at jeg har rett til å «angre» på kjøpet innen 24 timer etter at jeg kjøpte togbillettene, og at jeg i så fall får hele beløpet refundert.

Men på Vy sin nettside finner jeg absolutt ingen info om dette. Det står bare at lavprisbilletter ikke refunderes.

Hva er riktig?

Anonymkode: 9cef7...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet har du ikke rett til det, men jeg har angret kjøp av lavprisbillett tidligere og fått det refundert. Ta direkte kontakt med Vy og spør, det var det jeg gjorde, og var ikke noe problem. 

Anonymkode: f775c...cba

Skrevet

Lavprisbilletter kan ikke refunderes, skal du få tilbake pengene må du kjøpe fleksibel. Det er ikke en vare du har kjøpt men en tjeneste. 

Står klart inne på VY sine hjemmesider.

Du har fire timers angrefrist fra du kjøper billetten for billetter som er kjøpt på vy.no, i appen eller fra en billettautomat, så lenge du avbestiller før togets avgangstid.

Anonymkode: 18aba...d9b

• Liker 4
Skrevet

Spørs hvilken type billett du kjøper. Lavpris får man somregel ikke refundert, men fullpris får man

Anonymkode: 2f93b...583

Skrevet

Hei

Du kan avbestille billetten 4 timer etter du har kjøpt den, så lenge det er før togets avgangstid. Dette gjelder ikke for lavpris. Du kan ta kontakt med kundesenteret og høre med de hvis det skulle oppstå noe og du likevel ikke får brukt billetten, men du har ikke krav på å få refundert den etter 24 timer :) 

Anonymkode: 51fd2...b5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...