AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Min far mener at jeg har rett til å «angre» på kjøpet innen 24 timer etter at jeg kjøpte togbillettene, og at jeg i så fall får hele beløpet refundert. Men på Vy sin nettside finner jeg absolutt ingen info om dette. Det står bare at lavprisbilletter ikke refunderes. Hva er riktig? Anonymkode: 9cef7...fc9
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 I utgangspunktet har du ikke rett til det, men jeg har angret kjøp av lavprisbillett tidligere og fått det refundert. Ta direkte kontakt med Vy og spør, det var det jeg gjorde, og var ikke noe problem. Anonymkode: f775c...cba
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Lavprisbilletter kan ikke refunderes, skal du få tilbake pengene må du kjøpe fleksibel. Det er ikke en vare du har kjøpt men en tjeneste. Står klart inne på VY sine hjemmesider. Du har fire timers angrefrist fra du kjøper billetten for billetter som er kjøpt på vy.no, i appen eller fra en billettautomat, så lenge du avbestiller før togets avgangstid. Anonymkode: 18aba...d9b 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Spørs hvilken type billett du kjøper. Lavpris får man somregel ikke refundert, men fullpris får man Anonymkode: 2f93b...583
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 Hei Du kan avbestille billetten 4 timer etter du har kjøpt den, så lenge det er før togets avgangstid. Dette gjelder ikke for lavpris. Du kan ta kontakt med kundesenteret og høre med de hvis det skulle oppstå noe og du likevel ikke får brukt billetten, men du har ikke krav på å få refundert den etter 24 timer Anonymkode: 51fd2...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå