GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid 🤰 tok en clearblue test som viste posetiv med engang for to dager siden. 

Igår så begynte jeg å bli litt rosa i papiret og tenkte ja sånn skjer vel.. Men helt siden igår så har jeg fått en liten mesen blødning og forsetter å blø litt. 

Jeg har ingen smerter eller ubehag. Men det kan vel komme? Hvis jeg aborterer? :(

Har noen opplevd noe lignende? Gikk det greit eller ble det spontanabort? 

Anonymkode: 5ffaa...232

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være en uskyldig blødning, og det kan være spontanabort. Du må nesten bare se ann de nærmeste dagene, evt gå til legen for å måle HCG-stigning. 

Anonymkode: 6380e...af6

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplevde dette nå i forgårs, startet med spotting i ca 3 dager før det ble mensen blod og klumper (ingen smerter). Hos meg var det dessverre SA 🥺 Men krysser fingrene for at det er vanlige blødninger hos deg, legen sa hvertfall så lenge det ikke blødde som mensen så skulle det være greit..

Anonymkode: e48ed...564

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg opplevde dette nå i forgårs, startet med spotting i ca 3 dager før det ble mensen blod og klumper (ingen smerter). Hos meg var det dessverre SA 🥺 Men krysser fingrene for at det er vanlige blødninger hos deg, legen sa hvertfall så lenge det ikke blødde som mensen så skulle det være greit..

Anonymkode: e48ed...564

Uff det var ikke noe godt å høre :( beklager for det.

Jeg har ingen klomper men jeg ser at det blir en del nå. Ikke som mensen men mer som staten på mensen tok en test istad forsatte to røde streker 😅 men kan jo hende HCG sitter i kroppen en stund til.. 🤞Skal ordne seg. 

Anonymkode: 5ffaa...232

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...