Gå til innhold

Dagen vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Blueberry
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en flott dag, gratulerer :) !

Skrevet

Gratulerer så mye Iselin. Fine bilder fra dagen :) er det ikke en herlig følelse å være gift vel?

Skrevet

Gratulerer som nygift!

Dagen hørtes helt perfekt ut! Og FOR et stilig bryllup! Paret, bordene, buketten, kaken, utsikten, og ikke minst det å ro til festen var virkelig helt fantastisk!

Skrevet

Så morsomt lese! Flott dag høres det ut som! Gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer!! Høres ut som en flott dag!! :)

Skrevet

Tusen hjertelig takk for gratulasjoner! Det er helt herlig å være gift. Det er så koselig å høre mannen kalle meg "kånå" si. Gled dere dere som står for tur!

Skrevet

Tusen takk for et så flott referat! Høres ut som at dere hadde selveste Drømmedagen. Og så flotte som dere var!

Gjest Principessa
Skrevet

:hjerter_rundt:

Tusen takk for at jeg fikk lese om dagen deres. I dag er det min tur og jeg kjenner at følelsene sitter utenpå kroppen i dag. Fikk helt frysninger og magen min veltet seg litt da jeg leste delen om vielsen.

Høres ut som om dere hadde en strålende dag! Gratulerer som nygift!

Skrevet

Gratulerer så masse. Hørtes ut som en helt herlig dag. :)

Gjest Revenka
Skrevet

Gratulerer! Jeg ble helt rørt da jeg leste referatet ditt. Kjempefine bilder. Likte spesielt det fra båtturen :) Kos deg videre som fru!

Skrevet

Gratulerer så mye iselin!!!! Du var bare nydelig :) buketten din var også kjempe fin!!!! hadde faktisk samme kirkepynt som dere hadde på bordet et sted så jeg, lekkert :) lykke til videre som fru! Det er en herlig følelse..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...