Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å gå fra samboer etter å ha sett at et familieliv ikke går sammen med han, og jeg er mer ulykkelig enn lykkelig slik vi har det nå. 

Hvordan får dere det til å gå opp? 

Jeg har søkt dagjobber, men det er umulig å få en sånn stilling fordi det er hundrevis av andre som også søker. 

Bor dere såpass nærme babyens andre forelder at de kan komme å passe mens man er på jobb? Bruker dere annen familie til barnepass? 

Jeg vet mine foreldre vil stille opp, men jeg føler det blir som å ta på seg en foreldrerolle for barnet mitt mtp at det blir såpass mye. Dagvakten starter før bhg åpner, på seinvakt kan jeg levere men får hverken hentet eller lagt barnet for kvelden og på nattevakt så er jeg borte hele natten og kommer ikke hjem før etter barnet er stått opp (men jeg får både levert og hentet i bhg).. 

Anonymkode: 4ddde...4c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endten må du ha besteforeldre som stiller opp eller være trygg på at mannen kommer til å sammarbeide godt hvis ikke er du nødt til å få en dag jobb...

samtidig som det er dumt å kun støtte seg på besteforeldre, min mann jobber offshore så de ukene han er på jobb har jeg hatt mye hjelp av mine foreldre når jeg har jobber. Det siste året har begge vært alvorlig kreft syke helt ut av det blå selvom de kun er 55-60 år gamle og jeg kan inke lengre få hjelp av de og har heller ikke andre. Så i hu og hast måtte jeg slutte jobben og ser nå etter noe annet.

så prøv å ha ett godt sammerbeid med barnefar mens du gjør det du kan for å få en dag jobb. 

Anonymkode: 750fd...f15

• Liker 1
Skrevet

Virker som om å ha hovedomsorgen ikke er forenelig med jobben. Den andre forelderen skal ikke passe barnet for deg, men ha samvær. Så enten må far ha hovedomsorgen eller så må du finne deg en jobb innen en annen bransje. Kanskje ta en utdannelse mens barnet er lite?

Anonymkode: f60af...2e7

• Liker 1
Skrevet

Au pair, evt fast barnevakt?

Anonymkode: 4a21d...b7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...