Gå til innhold

Best kvalitet på sokker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det best kvalitet på sokker? Jeg har kjøpt dem litt overalt, men husker ikke hvor hvilke er fra... handler typisk på HM og Cubus, men er åpen for andre steder også, også over nett

Mange av sokkene jeg har blir misfarget så fort, selv om jeg bare vasker de i hvitvask på 60 grader. Jeg kaster de før det kommer noe hull, pga fargen. Jeg er ikke stor fan av å sitte å finne ut hvilken sokk som er hvitest og sortere de etter par pga det. Så tenker bytte ut hele sokke skuffen med nye 😅

Anonymkode: 80485...b5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøper dere sokker? 😅

• Liker 1
Skrevet

Bytta til å bruke svarte bomullsokker :) 

Kjøper de 5-pakkene på Cubus, når de har på tilbud. Og bor i de tynne ullstrømpene deres vinterstid - de varmer best!

Anonymkode: e3659...3b1

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns Pierre Robert-sokkene er gode, de har dem på Meny, kanskje andre dagligvarebutikker også. 

Anonymkode: fea3b...83d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bytta til å bruke svarte bomullsokker :) 

Kjøper de 5-pakkene på Cubus, når de har på tilbud. Og bor i de tynne ullstrømpene deres vinterstid - de varmer best!

Anonymkode: e3659...3b1

Takk for tips! Jeg fryser alltid på bena på vinteren, men har aldri tenkt over å faktisk bruke tykkere sokker 🤣 Bruker noen ganger de tykke puse sokkene hjemme, men de er det rett og slett ikke plass til i sko, og heller ikke så pent med den loddende puse kanten over skoa 🙈 

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg syns Pierre Robert-sokkene er gode, de har dem på Meny, kanskje andre dagligvarebutikker også. 

Anonymkode: fea3b...83d

Har ikke tenkt på å kjøpe sokker på matbutikken, går alltid bare rett forbi den avdelingen 🙈 skal prøves! Takk for tips 😄

ts

• Liker 1
Skrevet

Bruker Happy Socks, jobber innen helse og bruker sandaler, så syns det er gøy med fargerike sokker da. Det er god kvalitet på dem og har hatt mange av mine i over ett år. Ikke hull i noen av de. 

Anonymkode: 41695...998

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bruker Happy Socks, jobber innen helse og bruker sandaler, så syns det er gøy med fargerike sokker da. Det er god kvalitet på dem og har hatt mange av mine i over ett år. Ikke hull i noen av de. 

Hvor kjøper du de? 😄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Livet er for kort til å bruke kjedelige sokker! 

Anonymkode: 6da08...e7d

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Kvalitet, Champion og Nike. Ingen over, ingen ved siden. Vasker man på 40 grader og har en god vaskemaskin varer de årevis. Har sokker som er gode enda som er både ti og femten år. 

Anonymkode: e7d3d...d52

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kvalitet, Champion og Nike. Ingen over, ingen ved siden. Vasker man på 40 grader og har en god vaskemaskin varer de årevis. Har sokker som er gode enda som er både ti og femten år. 

Anonymkode: e7d3d...d52

Ka jeg tenker det også kan være lurt, selv om sokker på HM og Cubus er billige, så må man jo erstatte dem ofte! Og det blir jo noen penger det også. Kanskje like greit å bare påkoste seg noen som er av bedre kvalitet 😜

ts

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kjøper på sportsbutikk, Nike, Adidas, Bula....

Skrevet

Noen som vet hvor å kjøpe bommuldsokker uten invendig søm?

Anonymkode: a898e...323

• Liker 1
Skrevet

Nå på vinteren er det kun ullsokker som duger. Jeg har noen fra Cubus, men de er glatte og krymper i vask! Så har jeg en del Ulvang-sokker, men de ble fort nuppete og stygge. Likeså de tynne Pierre Robert ullsokkene. (Kanskje man bør vaske ullsokker på vrangen for å unngå nupping? ). Jeg har et par Johaug-ullsokker som ser ut til å holde seg bra..

Anonymkode: 05613...f88

• Liker 1
Skrevet

Går bare i sorte tynne ullsokker på vinteren. Mange gode, men kjøper billige fra XXL, synes  de er best.

Anonymkode: e93f0...a90

• Liker 2
Skrevet

Bruker tynne ullsokker fra Janus (3pk til 99 kr på coop meslemskupp) eller litt tykkere Kari traa. Bruker kun ullsokker, året rundt.

• Liker 1
Skrevet

Enig med siste taler. Tynne ullsokker fra janus, devold, eller liknende. Det er det beste. 

Anonymkode: e9cf4...46d

• Liker 1
Skrevet
Catalina Culès skrev (18 minutter siden):

Kjøper på sportsbutikk, Nike, Adidas, Bula....

Takk for tips! 😊 ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Noen som vet hvor å kjøpe bommuldsokker uten invendig søm?

Anonymkode: a898e...323

Ble bare nysgjerrig, men hvorfor foretrekker du uten søm? 😊 ikke frekt ment, er nysgjerrig 😅

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nå på vinteren er det kun ullsokker som duger. Jeg har noen fra Cubus, men de er glatte og krymper i vask! Så har jeg en del Ulvang-sokker, men de ble fort nuppete og stygge. Likeså de tynne Pierre Robert ullsokkene. (Kanskje man bør vaske ullsokker på vrangen for å unngå nupping? ). Jeg har et par Johaug-ullsokker som ser ut til å holde seg bra..

Anonymkode: 05613...f88

Om noen vet det, så er jeg også nysgjerrig på det! Takk for tips om johaug sokker 😊

ta

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...