Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fra Nordland (fortrinnsvis Bodø) som abbonerer på f.eks Aftenposten her? I løpet av året jeg har bodd her har jeg forsøkt å abbonere på flere dagsaviser, og den eneste som kommer på dagen er Klassekampen..

Kunne godt tenke meg et litt mer nyansert nyhetsbilde enn det klassekampen gir meg, så lurte på hvordan det er med andre aviser. Dagsavisen f.eks fikk jeg konsekvent en dag etter utgivelslesdato. Og daggamle aviser er ikke noe gøy..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vi abonnerer på en haug dagsaviser fra hele landet på rådhuset der jeg jobber(dog ikke Aftenposten) og vi får alle på dagen sammen med den ordinære postleveringen.

Jeg holder til i nordre Nordland.

Skrevet
Hmm, vi abonnerer på en haug dagsaviser fra hele landet på rådhuset der jeg jobber(dog ikke Aftenposten) og vi får alle på dagen sammen med den ordinære postleveringen.

Jeg holder til i nordre Nordland.

Jøss. Dagsavisen også? For når jeg tok kontakt med abbonnementsavdeligen der sa de at det var umulig å levere til Nordland på dagen, p.g.a deadline, flyavganger etc.

Aner jeg politisk korrupsjon her? :sjarmor:

Skrevet

Nei dagsaviser. Litt korrupsjon er det nok i rekkene, men da finner vi mer spennende ting enn aviser. :sjarmor:

Skrevet (endret)
Nei dagsaviser. Litt korrupsjon er det nok i rekkene, men da finner vi mer spennende ting enn aviser.  :sjarmor:

Jeg så at det sto dagsaviser, jeg mente bare om Dagsavisen var en av dem? ;) Hvis ikke, hvilke av de nasjonale dagsavisene får dere? Da mener jeg altså landsdekkende, ikke regionale som f.eks Nordlys og Avisa Nordland.

Endret av Cassiopeia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...