Gå til innhold

Samvær - advokatutgifter, sum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har du måtte bruke?

Hvor lang tid gikk det til løsning/dom?

Hva var konflikten og hva ble løsningen?

Anonymkode: 68ac1...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært rundt 50-75k hver runde. 

Det har vært 2 saker både i hovedomsorg og samvær. 

Anonymkode: e98f1...aca

• Liker 1
Skrevet

Har ingen erfaring selv, men en venninne holder på fortsatt etter 3 år. Har gått mye penger og ender alltid med en midlertidig løsning. Mor får bare ha 3 dager i uken, far klarer ikke følge opp barnet ifølge mor. Far mener mor ikke er skikket osv. Frem og tilbake hos ulike instanser. Nå skal jeg ikke uttale meg om hvem som har rett i sine påstander, men det har gått utrolig mye penger. 

Anonymkode: 14882...06e

Skrevet

Vi har vært gjennom 3 runder, siste del endte det med null samvær til far. Brukt litt over 200 000. Regner med far har brukt det samme. Pengene går fort, husk advokat er dyrt, tror min hadde rundt 1850 pr.time + moms.  Så var det sakkyndige etc. Er noen få år siden vi var i retten, men det koster vanvittig med penger

Anonymkode: 8e249...d01

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har vært gjennom 3 runder, siste del endte det med null samvær til far. Brukt litt over 200 000. Regner med far har brukt det samme. Pengene går fort, husk advokat er dyrt, tror min hadde rundt 1850 pr.time + moms.  Så var det sakkyndige etc. Er noen få år siden vi var i retten, men det koster vanvittig med penger

Hvorfor fikk ikke far samvær?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor fikk ikke far samvær?

Han er veldig sinna og myndig, ikke en god omsorgsperson. Ungene ville ikke være hos han, de følte seg ikke trygge. I første runde var det for å fastsette samvær, far ville absolutt ha 50/50, det var aldri aktuelt. Han fikk hver annen helg fredag-søndag, og hver annen torsdag- fredag. Når ting sluttet fungere så var det nye runder, så siste 5 årene ca har de ikke hatt samvær om de ikke har ønsket det selv. De kan møte han for noen timer, spise ute, ta en tur på senteret eller lignende. Men ikke hjem til han eller overnatte. Det ønsker de ikke, og det slipper dem. Mye bedre for både barna og meg som mor. Han taklet dårlig foreldrerollen når han ble fullt ansvarlig med oppfølging skole, lekser,middag etc,i tillegg til egen jobb når han hadde samvær

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han er veldig sinna og myndig, ikke en god omsorgsperson. Ungene ville ikke være hos han, de følte seg ikke trygge. I første runde var det for å fastsette samvær, far ville absolutt ha 50/50, det var aldri aktuelt. Han fikk hver annen helg fredag-søndag, og hver annen torsdag- fredag. Når ting sluttet fungere så var det nye runder, så siste 5 årene ca har de ikke hatt samvær om de ikke har ønsket det selv. De kan møte han for noen timer, spise ute, ta en tur på senteret eller lignende. Men ikke hjem til han eller overnatte. Det ønsker de ikke, og det slipper dem. Mye bedre for både barna og meg som mor. Han taklet dårlig foreldrerollen når han ble fullt ansvarlig med oppfølging skole, lekser,middag etc,i tillegg til egen jobb når han hadde samvær

Her er det ganske likt, bare at han ikke har regler i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...