AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Noen som har opplevd at synet har endret seg ved svangerskap ? Mitt syn har endret seg kraftig og brillene jeg bruker fungerer ikke lenger. Kan det ha noe med svangerskapet å gjøre siden det oppsto nesten akutt og ikke over tid ? Anonymkode: 0dbb0...010
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Det er ikke uvanlig at synet kan endre seg ved en graviditet. Ofte, men ikke alltid, forbigående. Mitt syn har variert gjennom svangerskapet, men ikke så dramatisk at det har vært behov for å endre brillestyrken. Anonymkode: 23130...58b
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Svangerskapsdiabetes? Anonymkode: 3f9d2...844
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Yess, veldig vanlig i svangerskapet ifølge optiker. Jeg har gått opp 0,75 i styrke siden før graviditeten 😫 Dette kan gå tilbake, men ikke sikkert. Det kan fortsette å forandre seg ut svangerskapet og i ammeperioden. Så håpløst å kjøpe nye briller! Jeg bruker da linser, kjøper en pakke eller to i slengen bare. Anonymkode: 5ec22...a2f
Gjest EmKay Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 Ja, synet kan som de andre sier endre seg i svangerskapet. Litt morsom historie: Jeg har ganske dårlig syn, og en morgen så jeg nesten ingenting gjennom brillene mine. Pga styrke og veldig skjeve hornhinner tar det mange uker å få tak i nye briller med riktig styrke, så jeg fikk en smule panikk når jeg ikke så noe særlig. Men, så viste det seg bare at jeg hadde sovnet med linsene på, men det klarte jeg ikke finne ut av før jeg hadde gått noen timer med briller og tåkesyn! *gravidhjerne*
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #6 Skrevet 18. februar 2021 Ja det har skjedd med meg og. Brillene funker og (bare de er vonde å gå med i lengden) men linsene går det ikke an å lese med lengre og sitter med skjerm på jobb hele dagen 😛 vurderer en synstest for å kjøpe en ny pakke linser Anonymkode: cbbec...339
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #7 Skrevet 18. februar 2021 Ja, dessverre vanlig. Jeg gikk fra å ha perfekt syn til å bli ganske nærsynt, og det var ikke engang forbipasserende. Anonymkode: a038a...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå