Gå til innhold

Hårete rumpe!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg må dessverre medgi at jeg har det. Heldigvis for meg så er jeg blond og hårene er derfor helt hvite, men de syns jo godt for det, særlig i sollys! Det var min ex som var så hyggelig å gjøre meg oppmerksom på disse hårene... Mine nye kjæreste sier ingenting på dem heldigvis. Nå er det riktignok ikke bare rumpen som er hårete, men også oppover korsryggen og hårene er på det meste 1.5-2 cm lange.... Jeg har lite lyst til å barbere. Tenk når de vokser ut da og begynner å stikke når jeg sitter oppå kjæresten min! Vokse dem bort hadde vært tingen men jeg har veldig følsom hud der pluss noen arr så det frister ikke.... Så jeg får vel bare leve med dem da! Er det noen flere som er så hårete? Hvis jeg bruker hoftebukse og kort genser kan man se hårene i midten av korsryggen og de når nesten helt opp til midja mi. Har sett mange jenter i hoftebukser og korte gensre men ingen av disse har hårete korsrygger/rumper!!!

Mvh varulven :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kanskje epilator verdt et forsøk?

Har vel egentlig det samme selv (men langt i fra kun lyse), men drar over med høvel når jeg husker det, og tar et skippertak med epilator når jeg har ork.

Men lyse og tynne hår synes jeg som regel ikke ser noe særlig ille ut, det bare er der, på samme måte som en føflekk el. Jeg hadde neppe skjenket det en tanke om jeg så det på noen. Kan det være grunnen til at du ikke har registrert det på andre? Når det gjelder utseendet er det ofte lettere å se splinten i sitt eget øye, enn bjelken i andres ;)

Kos deg med å ha fått en mer fornuftig kjæreste, og ikke heng deg altfor mye opp i dette ;)

Skrevet

De færreste som er helt hårløse...;) Om det plager deg så er kanskje hårfjerningskrem verdt et forsøk.

Skrevet
Ja jeg må dessverre medgi at jeg har det. Heldigvis for meg så er jeg blond og hårene er derfor helt hvite, men de syns jo godt for det, særlig i sollys! Det var min ex som var så hyggelig å gjøre meg oppmerksom på disse hårene... Mine nye kjæreste sier ingenting på dem heldigvis. Nå er det riktignok ikke bare rumpen som er hårete, men også oppover korsryggen og hårene er på det meste 1.5-2 cm lange.... Jeg har lite lyst til å barbere. Tenk når de vokser ut da og begynner å stikke når jeg sitter oppå kjæresten min! Vokse dem bort hadde vært tingen men jeg har veldig følsom hud der pluss noen arr så det frister ikke.... Så jeg får vel bare leve med dem da! Er det noen flere som er så hårete? Hvis jeg bruker hoftebukse og kort genser kan man se hårene i midten av korsryggen og de når nesten helt opp til midja mi. Har sett mange jenter i hoftebukser og korte gensre men ingen av disse har hårete korsrygger/rumper!!!

Mvh varulven :(

viser du rompa så ofte at du må gjøre noe? :forvirret:

Skjønner,men jeg har aldri hørt kvinner har hatt slike problemer der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...