Gjest Diva Skrevet 26. september 2002 #1 Del Skrevet 26. september 2002 Hei! Sitter nå og hører på mp3 samlinga. Hører blant annet på Simple Minds, en gruppe med melodiøs og flott pop/rock fra 80-tallet/beg av 90-tallet. Har likt denne musikken siden jeg var liten. (er 22 år) Ble vel inspirert av min far, tenker jeg. Han er 41 år og hadde vel en annen musikksmak enn foreldrene til venner som er litt eldre.. Det jeg lurer på,- er det andre folk her som liker denne typen musikk ? Føler at det er ingen på min alder +,- som har hørt om de engang....(?) Digger også James Brown (hører på ham nå) og Aretha Franklin. Føler vel at jeg har en litt schizofren musikksmak da jeg liker veldig mye forskjellig. Flere som har det sånn ? Hilsen en (for kvelden) undrende filosofisk (?) Kattepus :D Som ELSKER musikk..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2002 #2 Del Skrevet 26. september 2002 Jeg digger alt..jeg hører mye på chessmusicalen ( TIDLIG 80 tallet da jeg ble født) hehe og mye Nik Kershaw, Bangles, you name it av 80 tall.. Nancy Sinatra var en tøff dame og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 26. september 2002 #3 Del Skrevet 26. september 2002 Ja, Nancy er kul! Skulle gjerne sett henne på Øyafestivalen, selv om det sikkert ikke er d samme som før. Hun har en fin stemme. Bra det er flere som liker litt retromusikk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ravna Skrevet 27. september 2002 #4 Del Skrevet 27. september 2002 tja, disse var blandt heltene i min grønne ungdom..har etpar gamle lp'er liggende (platesamlinga var nok det jeg ville reddet i tilfelle brann..), og hører på det avogtil. andre helter på den tiden (ca 85-89) var r.e.m (kjøpte min siste r.e.m i 89 tror jeg), the smiths, depeche mode (de lever jo enda!), jesus and the marychain, the cure, matt johnson (the the), pink floyd, imperiet, kirsty maccoll, the clash, nina hagen, erasure, sonic youth, osv,osv. mange av skivene holder seg svært godt i forhold til dagens musikk *mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 27. september 2002 #5 Del Skrevet 27. september 2002 Godt å høre at det er flere enn meg som kan høre på musikk selv om den ikke er "ny" og "trendy".... Jeg liker ny musikk også, men har opplevd venner som sier "åååå den er jo gammal!". Jeg liker å ha masse forskjellig musikk i huset og liker å variere litt etter humør og anledning. Synes også "sounden" på litt eldre musikk er veldig fin... :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 28. september 2002 #6 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg hører også på pink floyd og sonic youth... og rem, dah... men dere glemte Nirvana!!! Dave Grohl er min store helt... kanskje litt annen sjanger, det da.... nuvel... Jeg kunne ikke snakke ennå, når de fleste av de dere nevner var på topp. Føler meg ganske ensom og alene om å like sånn musikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 28. september 2002 #7 Del Skrevet 28. september 2002 (Også er det kanskje snart på tide at jeg lærer meg forskjell på da og når...). Ha en vidunderlig dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #8 Del Skrevet 28. september 2002 hei kid-a! sjekk denne http://www.geocities.com/wegotpower/films/punk.html anbefales på det sterkeste! *ravna unbløgged* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. september 2002 #9 Del Skrevet 28. september 2002 Jeg er veldig altetende når det kommer til musikk... Favorittene mine er Nirvana, og det begynner jo å bli noen år siden det ble slutt på moroa for dem, da. Men jeg liker også mye annet som f.eks.: Ramones, Elvis, Beach Boys, Tina Turner, Eagles, Creedence, Rolling Stones, osv... Dette er jo mer sånn "gammel" musikk. Men jeg liker også godt å høre på Shaggy, Cypress Hill, Multicyde, Type O Negative, Green Day, Bad Religion osv... Også Eric Clapton!! Må ikke glemme ham heller... Ganske altentende, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 28. september 2002 #10 Del Skrevet 28. september 2002 Hører du på FooFighters også, Lillian?? Det gjør jeg... Jeg er forresten også altetende.... hører mye på jazz, for eksempel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. september 2002 #11 Del Skrevet 28. september 2002 Nei, Kid, Foo Fighters hører jeg ikke så mye på. Har ikke noe imot musikken, men jeg har liksom aldri satt meg inn i den... Jazz tåler ikke jeg... Jazz og Blues gjør meg deppa... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 28. september 2002 #12 Del Skrevet 28. september 2002 Da har du ikke hørt den rette jazzen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. september 2002 #13 Del Skrevet 28. september 2002 Ja!! Jeg hører også på "gammel" musikk. Jeg bare DIGGER Dire Straits! Det er god-musikk det.. Det samme gjelder Creedence, Beach Boys og mange fler. -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. september 2002 #14 Del Skrevet 28. september 2002 Dire straits er knallbra! Beach boys og the Who er en av de bedre gruppene jeg liker pga deres melodiske og fengende musikk. Og Eric Clapton er en av vår tids genier! Musikken er ubeskrivelig god! Kanskje teit av meg å si at "det og det bandet/artisten er en av de beste,,,,,,blablabla", tror jeg er ganske altetende når det gjelder musikk. Jeg simpelten bare ELSKER musikk :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 29. september 2002 #15 Del Skrevet 29. september 2002 Enig katta!! Må høre på musikk hver dag, hele dagen! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå