Gjest lurven Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 okay, skal ikke skryte på meg å være spesielt romantisk selv, men innimellom får jeg lyst til å gjøre litt romantisk ting, men det blir sjeldent så godt mottat, har aldri vært sammen med eller datet jenter som har vært spesielt romantiske av seg. de skal liksom være så tøffe . nei å nei romantikk det liker vi ikke... er det sånn eller har jeg bare hatt uflaks
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 Hva slags romantiske ting er det snakk om her da? Kanskje det blir for mye av det gode? Selv blir jeg overlykkelig og helt rørt av en liten blomsterkvast eller et kort fra min kjære
Gjest Gjesta Skrevet 19. august 2005 #3 Skrevet 19. august 2005 Var det ikke romantisk da du og jeg så på brudekjole, da?
aline Skrevet 19. august 2005 #4 Skrevet 19. august 2005 håper og tror du har vært litt uheldig Lurven. vet ihvertfall at jeg setter pris på at kjærsten er romantisk, og gjør gjerne romantiske ting sammen med ham. tror det finnes både de "alltidtøffe" og de "vanligtøffesomlikerromantikk" der ute, det er bare å finne en som passer en selv.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 En god del norske jenter er jo litt "macho" av seg. Ikke til å legge skjul på. Usikker på om du har vært uheldig eller om "vi" rett og slett er sånn?
Gjest 1111 Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 Tror du bare har vært uheldig jeg. Selv kunne jeg ønske at kjæresten min var mer romantisk av seg
Gjest lurven Skrevet 19. august 2005 #8 Skrevet 19. august 2005 Var det ikke romantisk da du og jeg så på brudekjole, da? ← hehe tex da, nå prøver jeg for en gang skyld å være seriøs her på kg, da må ikke du komme å tulle
Nabodama Skrevet 20. august 2005 #9 Skrevet 20. august 2005 Du har nok hatt uflaks. Har sett her inne at det er mange jenter som ønsker at mannen deres er mer romantisk.
Usikker Skrevet 20. august 2005 #10 Skrevet 20. august 2005 Jeg er klar for romantikk jeg - men ingen vil jo være romantiske sammen med meg jo Lurven - tror du bare har hatt uflaks jeg. Du får en
Gjest Leya Skrevet 20. august 2005 #11 Skrevet 20. august 2005 Eh altså, jeg synes sånn romantikk er en ugreie jeg..iallefall på date.Selv om det nå begynner å bli en stund siden jeg datet da.. Men jeg vil prate og bli kjent. Stearinlys, roser og sånt får meg til å føle meg forpliktet til å føle mer enn det jeg kanskje gjør..
Gjest seroxata Skrevet 21. august 2005 #12 Skrevet 21. august 2005 et forhold uten romantikk? nei takk! det siste forholdet mitt hadde nesten ikke snev av romantikk i seg, og gjett om jeg savna det!
Anglofil Skrevet 21. august 2005 #13 Skrevet 21. august 2005 Kanskje jeg er veldig gammeldags, men jeg elsker romantikk.. Både når det gjelder film og bøker, men også når det gjelder dagliglivet. Bare jeg kunne fått delt det med noen så.. Mvh Yvonne
Caramba Skrevet 21. august 2005 #14 Skrevet 21. august 2005 Romantikk er deilig!!! Jeg elsker det. Middag, stearinlys, roser... Mmmmmm....Du har vært uheldig, definitivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå