Gå til innhold

Boobpics og buttpics

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kjente begrep så vidt jeg vet, men dickpics blir fra tid til annen heftig debattert på KG. Hvor utbredt er det med tilsvarende bilder av pupper og rumper fra damer?

Anonymkode: f9b44...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke, jeg har ikke fått noen i alle fall. Men jeg har ikke sent dickpics heller.

Skrevet

i motsetning til dicpics så er vel boobpics og bumpics alltid ønsket

Anonymkode: 6f8a2...d74

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

i motsetning til dicpics så er vel boobpics og bumpics alltid ønsket

Anonymkode: 6f8a2...d74

Eller ikke.

Anonymkode: 06eeb...417

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Eller ikke.

Kommer vel an på avsenderen 🙂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eller ikke.

Vis meg mannen som ikke liker å få bilder av rumpa eller puppene til en dame han syns er attraktiv. 

Anonymkode: 64034...018

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vis meg mannen som ikke liker å få bilder av rumpa eller puppene til en dame han syns er attraktiv

Her er du - selvsagt helt utilsiktet - nær kjernen av dickpics, fittpics, titpics, buttpics etc.

Gjest NoDiablo
Skrevet

Titpics har skjedd meg noen ganger, ja. Uten at jeg etterlyste det. De skjønte vel bare av seg selv at jeg (eller menn generelt) liker det.
Og hyggelig var det. Men "fittpics" synes jeg hadde blitt for mye. Det har heller aldri skjedd meg heldigvis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 7.24):

Ikke kjente begrep så vidt jeg vet, men dickpics blir fra tid til annen heftig debattert på KG. Hvor utbredt er det med tilsvarende bilder av pupper og rumper fra damer?

VELDIG utbredt! Har du ikke Instagram blant annet eller sett på Youtube? Kvinner sender boobpicks og asspicks. Kvinner liker ikke dickpicks, det bør de tenke over før de sender ass og boobs picks. De er jo faen meg over alt.

Anonymkode: e542d...fa6

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Pupper og rumpe er ikke spesielt erotisk opphissende synes jeg, det er mer i kategorien humoristisk flørt. Pics av fitta er en helt annen liga

Skrevet

Jeg får tilsendt mye nudes, og trives med det. Det er snakk om alt fra rumpe, til pupper, til vagina. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2021 den 17.24):

Vis meg mannen som ikke liker å få bilder av rumpa eller puppene til en dame han syns er attraktiv. 

Meg. Blir bare ukomfortabel av å motta slike bilder.

M48.

Anonymkode: 65950...caa

• Liker 1
Skrevet
On 2/18/2021 at 5:24 PM, AnonymBruker said:

Noen ganger kan en dame gå fra sjarmerende til usjarmerende ganske fort hvis hun sender belfies eller bilder av puppene og spes vagina til folk. Kontekst er alt.

Og hvis vi skal være helt overflatisk - enkelte kvinner tar seg best ut påkledd eller med lyset slått av.

M38

Anonymkode: 6a028...f28

Skrevet
On 2/18/2021 at 1:24 AM, AnonymBruker said:

Hvis søket etter "rate my ......". Prikkene kan du bytte ut med butt, boobs, ass, pussy, cock. Du finner nok av folk som med glede deler bilder.

Skrevet

Boobpics og butpics går som regel greit synes jeg, men jeg har ved noen anledning fått rimelig drøye bilder av ei høne som fyller helle skjermen, og det blir litt mye for min del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...