AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Sliter med det jeg tror er korte leggmuskler/lårmuskler/akillessene. Jeg vet at ikke alle er like myk, men jeg har store problemer med å strekke ut legger/lår uten å bøye. Kjenner det strammer skikkelig! Merker det også når jeg går i oppoverbakker. Akkurat som musklene strammer seg veldig fort og jeg blir veldig sliten i beina. Kjenner det strekker seg. Har innimellom leggkramper. Når jeg sitter på huk så prikker/sovner beina fort og jeg får raskt kramper i leggene etterpå. Er det noen som kjenner seg igjen og vet hva dette kan være? Anonymkode: 8c131...5c2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Samme her, kjenner det godt i oppoverbakker. Må ofte ta pauser på grunn av sttamme legger når jeg går på fjellet. Pleier også å kjenne strammingen nede i føttene. Er vel bare korte muskler som gjør det. Anonymkode: 8f356...d2e
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Hadde et ekstremt tilfelle av dette da jeg hadde alvorlig b12 mangel. Anonymkode: e8c3f...1fa 1
Twister Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Dattera mi på 13 år har det. Fått beskjed av både fysioterapeut og kiropraktor om at det eneste som hjelper er å tøye. Helst tre ganger om dagen. Både bakside legg og bak og fremside lår da alt henger sammen. Nå kan jeg ikke si om det hjelper eller ikke fordi hun tross alt er en 13 åring som har fått beskjed om å gjøre tøyeøvelser. Altså, hun gjør dem ikke. Men hun har samme symptomer som dere over her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå