Friendss Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 jeg er en av studentene som sliter med å få nye venner. jeg har hatt gode venner hele veien men nå stopper det opp. Jeg følger jeg ikke klikker med de i jeg studerer sammen med. Jeg er veldig snill av meg, lett og prate, ganske åpen person, og blir med på det meste, men jeg føler de ser på meg som teit. Jeg er pratsom og holder gjerne samtaler i gang også, for å bli kjent og for at det er interessant og gøy å prate, men prater ikke hull i hodene deres. jeg har prøvd å ta kontakt over snap også bare for å høre hva de styrer med og litt ellers for å prøve å holde kontakt en gang i blant. Jeg får svar mange timer senere og noen svarer ikke i det hele tatt. Jeg vil ikke si jeg er irriterende heller, babler ikke om totalt uinteressante ting, men tilpasser meg situasjonen og menneskene og snakker om aktuelle temaer og ofte om hverdag og ting ellers. Ingen tar kontakt med meg, men de andre har blitt gode venner. Føler jeg sitter på siden og blir glemt. Føler meg teit og dum og som en ingen har lyst å ha som venn. Skjønner ikke helt... ikke for å være høy på meg selv, men jeg ville blitt venn med meg om jeg var en av dem... jeg er en god venn. Hva burde jeg gjøre? ser dem ikke ofte lenger på grunn av nettundervisning. 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Kanskje du tilpasser deg så mye at du ikke får frem din personlighet? Det gjorde jeg før i alle fall, og ble sett på som kjedelig. Evt kan noen synes at aktuelle tema er litt for heavy til tider. Vanskelig å vite når jeg ikke kjenner deg, men du kan jo vurdere om dette gjelder deg. Anonymkode: 14bb9...d4a
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Du høres ut som en jeg hadde likt å være venn med i hvert fall. Det er nok ikke noe galt med deg, men de på studiet ditt har gjerne ikke noe særlig interesse av å få nye venner. Det er vanskelig nå uten fellessammenkomster og andre tradisjonelle samlinger for studenter hvor folk kan møtes utover det faglige. Tror nok bare det er der det ligger. Fortsett å vær den du er, og ikke tvil på at du ikke er god nok ❤️ Det er bare dagens situasjon som gjør det vanskelig. Anonymkode: 29437...735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå