Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som har vært mye sykemeldt. Hun plages med rygg og knær. Når hun jobber så hører jeg bare hvor sliten hun er  og hvor vondt hun har. Når hun er sykemeldt og ikke jobber er det ikke mye klaging. 

Jeg har fibromyalgi og jobber mye. Så jeg har også smerter. Men å syte kunne ikke falle meg inn. 

Hvordan kan jeg si at jeg orker ikke å høre om hvor hun har smerter.?  Har nok med meg selv 

Anonymkode: f18f8...779

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ei venninne som har vært mye sykemeldt. Hun plages med rygg og knær. Når hun jobber så hører jeg bare hvor sliten hun er  og hvor vondt hun har. Når hun er sykemeldt og ikke jobber er det ikke mye klaging. 

Jeg har fibromyalgi og jobber mye. Så jeg har også smerter. Men å syte kunne ikke falle meg inn. 

Hvordan kan jeg si at jeg orker ikke å høre om hvor hun har smerter.?  Har nok med meg selv 

Anonymkode: f18f8...779

Bare vær uinteressert når hun snakker om det og ikke vis sympati. Si du har mye smerter selv men at vondter er så kjedelig å snakke om og at du heller vil snakke om positive ting. Bytt samtaleemne hver gang hun tar deg opp. 

Som deg så føler heller ikke jeg nødvendigheten i å snakke om smerter gjentatte ganger. Du vet plagene hennes, hva bringer det til bords å snakke mer om det? 

Anonymkode: 31d46...9a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...