Gå til innhold

Flere som ikke nyter samleie så mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne på 25, hatt et par forhold og noen mer tilfeldige partnere, både mer og mindre erfarne. Felles for alle er at jeg ikke har klart å nyte selve samleiet så mye. Jeg liker flørten, kosen og forspillet veldig godt men når det kommer til selve penetreringen lurer jeg på hvorfor det ikke blir så bra. 

I begynnelsen i tenårene var jeg veldig redd for å gjøre feil og forstod ikke helt hva som var riktig rytme og jukketempo, turte ikke bytte stilling selv og var redd for å ikke være trang nok. Har blitt mer selvsikker nå, men spesielt misjonærstiling og bakfra gir meg veldig lite. Har fått orgasme en gang med å ri. 

Hva er det som gjør misjonærstillingen for eksempel god for damer også, og ikke bare "ja, da var det bare å vente på at det snart er over." Jeg gjør det kefkan for å få det til å fungere men det samme skjer hver gang jeg prøver. Når forspillet er ferdig er det mest morsomme over for min del. 

Anonymkode: 28bf5...8ca

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen gang prøvd med eldre menn? Er på samme alder som deg, og var egentlig bare med jevnaldrende gutter. Helt til jeg møtte en helt spesiell fyr som var ganske mye eldre enn meg (ca. 15 år), og jeg har aldri hatt så bra sex før. Han er virkelig den beste jeg har ligget med. Jeg tror folk på vår alder ofte ikke bryr seg like mye om jenta under sexen, og derfor ikke gir oss så mye nytelse.

Når det gjelder misjonær, så kan det hjelpe å legge beina over skuldrene på mannen. Det blir som regel alltid deiligere for både deg og han, han kommer lenger inn og du blir automatisk litt trangere. Tror de fleste liker misjonær og å bli tatt bakfra fordi mannen kommer mye lenger inn, noe i hvert fall jeg syns er veldig deilig. I tillegg til at mannen har styringa og man bare kan lene seg tilbake og slappe av. 

Min egen erfaring er også at man ikke klarer å nyte hvis man ikke er trygg og kan slappe av. Så hvis du tenker at det kan være problemet, så er det kanskje lurt å gå litt saktere fram med menn? Og eventuelt snakke med hverandre om hva man liker og ikke liker. Noe som også ofte hjelper for å nyte det til det fulle.

Håper jeg kunne hjelpe til litt :)  

Anonymkode: cd5c2...d1c

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du ikke har så mye følsomhet inni skjeden. Er ikke noe unormalt det. Dersom du liker forspill med feks slikking av klitoris utvendig, så handler det nok bare om lite følsomhet inni og at det ikke gir deg så mye.

Annen årsak kan være at penis er for liten for din vagina. Eller at det blir veldig vått så det blir for lite friksjon. 

De siste par mnd har jeg vært veldig våt, og da kjenner jeg ikke penis så godt. Gir meg ikke så mye

Anonymkode: 826e7...3f4

Skrevet

Stimuler klitoris samtidig selv;) (visst ikke du allerede har forsøkt det). 

Anonymkode: 93d9b...d38

• Liker 1
Skrevet

Takk for gode tips, tar gjerne mot fler. Det med beina over skuldrene på han har jeg prøvd flere ganger, akkurat det er ganske vondt synes jeg. -TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for gode tips, tar gjerne mot fler. Det med beina over skuldrene på han har jeg prøvd flere ganger, akkurat det er ganske vondt synes jeg. -TS

We-wibe har en genial vibrator som kan styres med app og fjernkontroll. Og den presses opp mot G-punkt og stimulerer klitoris. Denne har så mange forskjellige måter man kan bruke den på. Og hvis du har den i samtidig som du har sex så får du garantert nytelse selvom det ikke kommer fra han. Dette kan jo også være kjempe deilig for han, pga vibrasjonene

Anonymkode: cd5c2...d1c

Skrevet

Ligg på magen med strake bein med han på kne mellom beina dine bakfra. Den jeg liker best og treffer best på klitoris innvendig

Anonymkode: 826e7...3f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er kvinne på 25, hatt et par forhold og noen mer tilfeldige partnere, både mer og mindre erfarne. Felles for alle er at jeg ikke har klart å nyte selve samleiet så mye. Jeg liker flørten, kosen og forspillet veldig godt men når det kommer til selve penetreringen lurer jeg på hvorfor det ikke blir så bra. 

I begynnelsen i tenårene var jeg veldig redd for å gjøre feil og forstod ikke helt hva som var riktig rytme og jukketempo, turte ikke bytte stilling selv og var redd for å ikke være trang nok. Har blitt mer selvsikker nå, men spesielt misjonærstiling og bakfra gir meg veldig lite. Har fått orgasme en gang med å ri. 

Hva er det som gjør misjonærstillingen for eksempel god for damer også, og ikke bare "ja, da var det bare å vente på at det snart er over." Jeg gjør det kefkan for å få det til å fungere men det samme skjer hver gang jeg prøver. Når forspillet er ferdig er det mest morsomme over for min del. 

"Ingen er en god elsker eller har efaring nok, før partneren ligger smilende fornøyd"  (Bamseklemmers visdomsord)

All dårlig sex er egentlig årsaken av for dårlig kommunikasjon, og erfaring får man ikke før man har forstått det. Som regel er unge menn tøff nok til å pule, men ikke tøff nok til å prate. De mennene du har opplevd har nok mest laget klasklyder, og ikke brukt sansene sine for å høre etter at du nyter det. At du kommer av riding er jo fordi du tar kontrollen selv, og at du ikke kommer så ofte av det... er sikkert fordi dem jokker imot og forstyrrer konsentrasjon din på orgasmen? Skjønner godt at du ikke får så mye igjen av sexen, det kan også være en underliggende årsak av at du blir oversett...

"Hvis man skal oppnå orgasme må man selv sørge for å få den, men det er partnerens ansvar å tilrettelegge for at du skal oppnå den"  ...dvs at du bør stimulere klitorisen selv hvis ikke han gjør det riktig... og liker du at puppene blir knadd, ta hånden hans og før dem på plass... liker du å bli kysset, kyss i vei... Det er noen eks. på hva man kan gjøre når kommunikasjonen svikter. Jo mere impulser og følelser du får ut av erogene sonenene dine, jo nærmere kommer du en orgasme...

Ta litt styring og vær litt tøff og prat om ting du ikke liker, det skal forbausende lite til at menn ser på deg som ei med erfaring... Gjør du det herretter, er jeg er brennsikker på at du vil få det morsommere når forspillet er ferdig🧡😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Sex handler om å prøve og å feile. Du må teste ut litt og finne ut hva som fungerer for deg.

Noen liker å ha bena opp og pute under rumpa ved misjonær. 

Vi er alle forskjellige, så det som funker for meg funker ikke for deg. 

Anonymkode: 532d3...83e

Skrevet

Fikk ikke så mye ut av samleie jeg heller, så jeg eksperimenterte med å bruke dildo mens jeg onanere. Fant ut at for å få nytelse av å bli penetrere måtte jeg ikke ta dildoen inn straks, men la den presse mot åpningen litt samtidig som jeg stimulere klitoris, til jeg på en måte fikk et slags sug etter å få den lengre inn. Da måtte jeg heller ikke kjøre den rett inn, men la den penetrere meg langsomt, så det suget etter mer ble opprettholdt. 

Det tar ikke så veldig lang tid, men for min del ble det tydelig at underlivet mitt rett og slett trengte at starten er veldig rolig. Det suget etter mer ved å først bare ha et mildt press mot åpningen og så litt tid kun litt innenfor vekker liksom nerveceller i underlivet mitt, og jeg nyter samleie på helt annen måte. 

Da jeg hadde funnet ut dette instruerte jeg min kjære i hva jeg trenger for at jeg skal nyte penetrering, og han utførte. 

Nå er dette så standard del av vårt forspill at jeg tror ikke noen av oss tenker så mye over det lenger til vanlig, og min kjære kan nå nyte en kone som virkelig nyter samleier. Det er nok vel verdt de få minutter han bruker på å presse mot åpningen og så langsomt trenge inn. 

Videre kan han kjøre på, men han stopper likevel opp litt innimellom og leker seg litt helt i åpningen for å pirre meg ekstra og passe på at jeg ikke faller av. Han digger jo utbyttet han får av det. 

Ikke sikkert min oppskrift passer til deg, men anbefaler deg å prøve deg frem du også, så du kanskje kan nyte det videre. 

Vel verdt å bruke litt tid på, for nå elsker jeg knulling. 🥰

Anonymkode: eba9e...581

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...