AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Den evige rastløse følelsen - hvordan kan man bli kvitt den? Jeg vokste opp i et annet fylke enn det jeg bor i nå. Har tatt høyere utdannelse, fått meg fast jobb, vært i et par seriøse samboerfohold og har også barn. Alt ligger egentlig til rette for at jeg er godt etablert her jeg bor nå. Men jeg klarer ikke finne roen? Vil jeg finne den om jeg flytter tilbake til det fylket jeg vokste opp i? Selv om jeg har vært sambo og har fått barn, så klarer jeg ikke slå rot. Hva skal egentlig til? Er det noen som føler slik som meg? Kanskje noen har funnet svaret på dette? Anonymkode: bd57c...433
Jean-Jaques Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Bli en nomade, lev livet som du vil selv uten å se deg blind på at du må eie en bolig «fordi d er så lurt»? 🤷🏻♂️🤷🏻♂️
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Jeg var slik og flyttet og reiste rundt i ulike land til jeg ble lei og savnet ro. Nå er jeg så rolig som man kan bli. Høres ut som om du alltid har vært veldig fornuftig? Anonymkode: 6df84...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå