AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Har fått tilsendt jobbtilbud på Digipost i dag. Kommunal stilling. De har ikke ringt meg, selv om de under intervjuet sa at det er noe de pleier å gjøre. Ble plutselig nervøse for at tilbudet er sendt ut ved en feil🙄 Noen som har opplevd å få tilsendt tilbudet skriftlig før muntlig? Prøvde å ringe hun som blir sjefen min, men hun hadde hjemmekontor i dag... Anonymkode: 117d2...2d6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Høres rart ut 1) å ikke ringe først, 2) å være leder uten telefon på hjemmekontor i 2021. Du kan jo bare takke ja til tilbudet. Mer sannsynlig at de har glemt å ringe enn at de har sendt feil. Det er ofte HR som sender papirer, mens leder ringer. Og leder har jo tydeligvis ikke mobiltlf. 😉 Eller prøv igjen i morgen. Anonymkode: 67141...ca1 2
neon_sun Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått tilsendt jobbtilbud på Digipost i dag. Kommunal stilling. De har ikke ringt meg, selv om de under intervjuet sa at det er noe de pleier å gjøre. Ble plutselig nervøse for at tilbudet er sendt ut ved en feil🙄 Noen som har opplevd å få tilsendt tilbudet skriftlig før muntlig? Prøvde å ringe hun som blir sjefen min, men hun hadde hjemmekontor i dag... Anonymkode: 117d2...2d6 Fikk bare tilsendt kontrakt på mail i min nåværende stilling, trodde selv det var en feil 😂 Men det er visst bare vanlig praksis i kommunen her. En kollega fikk til og med kontrakt plutselig på mail uten at hun hadde søkt på selve stillingen.
Baktusen Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Fikk også kontrakt på digipost fra kommunen. Fordi leder sender ikke ut kontrakten, så ble personal ansvarlig som sendte den ut, og de hadde ikke koordinert seg helt 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå