AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Noen som har noen forslag? Er kasjmiren av merket creative collection av god kvalitet? Skal brukes på hjemmekontor, men bør ikke bli dvask og stygg (-som den jeg kjøpte fra H&M.) Anonymkode: 25dc9...cd6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Kasjmir er et uegnet materiale for bukser. Det tåler lite. Jeg bruker merinoullbukser på hjemmekontoret. Myke nok, og holder seg penere. Anonymkode: 6cdf4...39e 1
silkestrå Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kasjmir er et uegnet materiale for bukser. Det tåler lite. Jeg bruker merinoullbukser på hjemmekontoret. Myke nok, og holder seg penere. Anonymkode: 6cdf4...39e Det høres deilig ut. Hvor kjøper du disse?
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 silkestrå skrev (7 timer siden): Det høres deilig ut. Hvor kjøper du disse? Cubus og Pierre Robert. Anonymkode: 6cdf4...39e
silkestrå Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Cubus og Pierre Robert. Anonymkode: 6cdf4...39e Tusen takk! Da skal jeg sjekke der 😊
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 silkestrå skrev (1 time siden): Tusen takk! Da skal jeg sjekke der 😊 Woolland har ullbukser, men vet ikke hvordan kvaliteten er: https://www.woolland.no/dame/bukser Anonymkode: f7803...d16
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Alle kashmirbuksene jeg noen gang har hatt har fått hull, men det kan jo ha noe å gjøre med at de egentlig skulle renses men siden jeg ikke gidder å bruke en halv formue på å vaske bukser så har jeg hivd de i maskinen Ullbuksene fra Janus har ikke fått hull. Ull-jeansene fra Woolland ble slaskete med en gang. Anonymkode: bf28e...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå