Iselilja Skrevet 19. august 2005 #1 Skrevet 19. august 2005 Jeg vant en konkurranse i in-side og idag fikk jeg en pakke i posten med dette: - Loreal Elvital Color vive shampo, balsam, hårmaske og hårkur - Loreal Body Expertise: Exfotonic (peeling), Nutrilift (oppstrammende bodylotion), Perfectslim patches og SculptUp (oppstrammende bodygel) - Loreal Sublime Bronze Double pump - Loreal Solar Expertise solkrem spf 8 og solkremspray spf 6 - Loreal Dermo-Expertise: Re-Finish micropeeling og fuktighetskrem : Happyderm rensemousse og fuktighetskrem - Studio Line Hot Straight og Curl - Sminke fra Loreal: Glam shine cream, Glam shine juice, Glam bronze pudder, Color Appael Trio (øyenskygge), LA Collection neglelakk og Double Extension Waterproof Mascara. Jeg er så glad!! Beste premien :icon_razz: *iselilja skal låse seg inn på badet i helga*
tøydukke Anna Skrevet 19. august 2005 #2 Skrevet 19. august 2005 Det var en skikkelig pakke ja! Du får kose deg med den! Og ikke minst; Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!
nusta Skrevet 19. august 2005 #4 Skrevet 19. august 2005 Gratulerer! Heldiggris Vinner stort sett aldri noe jeg... Men typisk at nå som det gikk til h...... med kjærligheten, så vant jeg plutselig en racersykkel. Var litt blandet følelse.....har ikke klart å glede meg over premien enda... Tenker bare på "hell i spill, uhell i kjærlighet....osv.." hver gang jeg ser den. Ville jo MYE heller hatt hell i kjærlighet
reddelinnea Skrevet 19. august 2005 #5 Skrevet 19. august 2005 Gratulere. Så flott at du vant premien. Gratulerer vennen.
reddelinnea Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 Jeg vinner aldri noe jeg. Er så uflaks i livet.
Linn3c Skrevet 19. august 2005 #7 Skrevet 19. august 2005 Gratulerar så masse med den flotte premien Iselilja!
Brunhilde Skrevet 19. august 2005 #10 Skrevet 19. august 2005 Så gøy! Gratulerer (og kos deg mens du bruker alt sammen!)!!!
LilleBille Skrevet 19. august 2005 #11 Skrevet 19. august 2005 Gratulerer - skikkelig artig å vinne noe - og så deilig premie da.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2005 #12 Skrevet 20. august 2005 Faktisk så vant jeg også denne konkurransen!! Fikk litt sjokk da jeg åpna pakken ja, hadde glemt ut at jeg hadde svart på noe konkurranse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå