AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Sønnen min har de siste dagene snakket om at han og vennegjengen har ertet en ny gutt i barnehagen. Dette vil jeg gjerne ta ordentlig tak i føº det eskalerer. Jeg skal så klar ta det opp med barnehagen i morgen, men vil også gjøre noe her hjemme. Derfor lurer jeg på om noen kan anbefale meg bøker som vekker empati og tar opp temaet mobbing/erting/utestening. Gjerne kom med andre tips også som f.eks filmer eller hørespill. Anonymkode: d7e68...a7d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Har ingen bokforslag, men det tar en del år før hjernen modnes og barn får empati. Anonymkode: 6311b...4c7
Pia Sofia Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 (endret) Jeg elsket "Det er jeg som er Anna" som de leste for meg for å få meg til å forstå at vi var kjipe mot en jente (som nå er en av mine beste og eldste venninner), da vi var fire år. Siden det har jeg alltid passet på at andre ikke ble mobbet. Denne: https://bokelskere.no/bok/det-er-jeg-jeg-som-er-anna/90357/ Endret 17. februar 2021 av Pia Sofia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå