AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Hei, for en tid tilbake ble jeg spådd ang min helse, det var ikke noe lovende tilbakemelding, fikk beskjed om at noe lå å murret som snart skulle komme til overflaten, jeg måtte komme meg til legen. Jeg dro til legen, men hjalp lite når jeg anser meg som frisk fordi blodprøvene var fine og legen sa så. Nå er situasjonen sånn at jeg fortsatt avlyser alle avtaler til undersøkelser/operasjoner og unngår legen som pesten. Er usikker på hvorfor jeg er så negativ til leger og sykehus, da jeg kun har vært der en eneste gang, og fikk veldig god hjelp. Det jeg trenger nå, er en som kan fortelle meg hvor frisk jeg er og at alt sitter i hodet, klumpen på halsen er ikke kreft, smertene i kroppen er fordi jeg er lat, nattesvette er normalt, siden du er mer aktiv i søvn enn når du er våken..du er ikke syk og alt kommer til å bli bra.. du er jo uovervinnelig.. Eller... jo her er det noe som ikke skulle vært, dra deg til legen ditt ubrukelige selvdestruktive offer ... ta ansvar for din egen helse! Håper noen vakre sjeler med evner og tid til overs kan gi meg litt av tiden sin ❤ Tusen takk til alle som kommer med innspill til en førstegangs bruker av forumet 😊 Anonymkode: 3e0a5...563
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Forte meg å tipse deg om å komme deg til legen og snakke om helse og terapi. Snart kommer de som vet alt og kg juristene til å fortelle deg alt som er galt med ditt spørsmål. Anonymkode: a0114...2c5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Tusen takk for svar 😊 Har lest mye på KG og hjelpes meg kan folk missforstå, men enda så mye traumer jeg har, så er jeg godtroende innimellom 🥰 Terapi er virkelig noe som ikke skulle blitt utsatt mer, takk for den 🥰 traff spikeren 🤭 Kan jeg tenke meg til nå at alt av smerter jeg har stammer fra traumer? Har nettopp fått begynt å sørge over alle vi mistet over kort tid, kan sorgen rett å slett ha lagret seg i meg og nå kjenner jeg på konsekvensene av å ikke ha tid til å sørge? Anonymkode: 3e0a5...563
Gjest Lawyam Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 (endret) Du må skjønne at her på KG er det ulovlig som det er i resten av verden. Hvis du får svar om dette får du svar fra uansvarlige mennesker og folk som neppe jobber med dette og derfor ikke har hverken erfaring i yrket. Jobber noen med dette er de ikke villig å miste jobben sin, komme i fengsel, risikere fengsel eller bot og tar ikke jobben sin alvorlig. Tar noen ikke jobben alvorlig eller menneskene er det uansvarlige og useriøse du handler med. Svarer andre skal du vite at de ikke har erfaring. Erfaringen til seriøse mennesker består IKKE å finne utav om de kan eller ikke kan spå i helse eller finne sykdommer hos noen. Kom deg til legen og finn svaret DER. Får du svar nå er det av en som ikke har forstand til hverken å spå eller å forstå at dette skal de ikke og som ikke heller har forstand nok til å se potensielle følger av å gå inn på slike ting hvis noen skulle ta de på alvor. Endret 17. februar 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Tusen takk for svar. Har ikke tenkt på det sånn som du skriver, da jeg ble anbefalt av ei venninne å komme hit på KG da hun selv hadde fått noen gode svar her inne. Vi har jo muligheten for å være anonym, så med det vet man jo aldri hva en får😅 Leger er vanskelig å stole på, de har ingenting å tape på å sende deg hjem med sykdom dem ikke fant. Takk igjen for svar 😊 Anonymkode: 3e0a5...563
Gjest Lawyam Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Tusen takk for svar. Har ikke tenkt på det sånn som du skriver, da jeg ble anbefalt av ei venninne å komme hit på KG da hun selv hadde fått noen gode svar her inne. Vi har jo muligheten for å være anonym, så med det vet man jo aldri hva en får😅 Leger er vanskelig å stole på, de har ingenting å tape på å sende deg hjem med sykdom dem ikke fant. Takk igjen for svar 😊 Anonymkode: 3e0a5...563 De er utdannet og har alt å tape hvis de gjør en dårlig jobb. Gå til legen. Hvis ikke han finner noe kan du finne en ny lege å sjekke med, men klarsynte har ikke dette som en del av utdannelsen. De skyr det som pesten - hvis de er seriøse. Hvis noen legger et tarotkort på deg og forteller slikt sitter de med boka foran seg og har ikke skjønt at disse diagnosene 'forslag' og at 'kan bety'. Hvem sitter med boken foran seg og serverer diagnoser fra en bok; nybegynnere. Bøker viser forskjellig. Bruk vett. Endret 17. februar 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #7 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tusen takk for svar. Har ikke tenkt på det sånn som du skriver, da jeg ble anbefalt av ei venninne å komme hit på KG da hun selv hadde fått noen gode svar her inne. Vi har jo muligheten for å være anonym, så med det vet man jo aldri hva en får😅 Leger er vanskelig å stole på, de har ingenting å tape på å sende deg hjem med sykdom dem ikke fant. Takk igjen for svar 😊 Anonymkode: 3e0a5...563 Leger har mer å tape på å sende deg hjem med sykdommer de ikke fant, enn hva anonyme personer på KG. Så du får heller bestille deg en time til legen, og forklar symptomene dine til hn. Anonymkode: 9bfb2...e20
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #8 Skrevet 18. februar 2021 Vel, det tok meg 3 leger før jeg ble tatt alvorlig, hadde ikke jeg hatt familie som dyttet på meg, så hadde jeg gitt opp, akseptert at selv om jeg hadde blod i avføringen så var det ingenting galt med meg. Var jo det alle legene sa. Viste seg at selv om jeg er ung, kunne jeg fått kreft i polyppen om jeg hadde gått med den i enda flere år. Dette er bare ett av flere eksempel. Og alle legene sitter fremdeles i jobben sin, for hvem orker å lage styr utav noe som allerede har kostet så mye energi,krefter og penger. Man gir opp og mistet tilliten til seg selv og systemet. Er grenser for hvor mange ganger man skal tråkke ned legekontoret! Regner ikke med at du har noen gang fått hjelp i den grad som jeg spør om her, siden jeg oppfatter at du ikke helt forstår hva jeg er ute etter. Får jeg beskjed fra et medium at jeg ikke skal gi meg, men fortsette med å lete etter hva som er galt, så er det til stor hjelp, da jeg nå har delvis gitt opp hele helsesystemet, selv diagnoser meg som hypokonder og akseptert helseutfordringene til den grad at jeg må bare leve med dem, det kan ikke ordes, det er ingenting å ordne... Er mange useriøse der ute ja, men er også veldig mange seriøse som er ute etter å hjelpe folk. Det er dem jeg håpet fant meg her inne. Når halve familien min har dødd av sykdom, så har jeg all rett i verden til å være bekymret, og spørre om hjelp hvor som helst. Hjelpen jeg får blir vurdert utifra mitt allerede syke hode.. Stort sett er alle synske forsiktige med å snakke om andre sin helse. Men her ber jeg kun om en eventuell avkreftelse eller bekreftelse, ingen diagnosering. Anonymkode: 3e0a5...563 1
Polyester Skrevet 18. februar 2021 #9 Skrevet 18. februar 2021 Hvis legen sier at du ikke er syk, er du nok ikke det. Jeg ville stolt på legen, de har nemlig et etisk ansvar til å ta riktige beslutninger for pasientene sine. Det hadde ikke forekommet at en lege ville sendt deg hjem med sykdom som trenger behanding. Og uansett, de fleste opplever sykdom i løpet av livet. Det faktum forsvinner ikke av at du unngår legen. Du er ikke syk i dag og du må fortsette å dra til legen. 2
Gjest Lawyam Skrevet 18. februar 2021 #10 Skrevet 18. februar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vel, det tok meg 3 leger før jeg ble tatt alvorlig, hadde ikke jeg hatt familie som dyttet på meg, så hadde jeg gitt opp, akseptert at selv om jeg hadde blod i avføringen så var det ingenting galt med meg. Var jo det alle legene sa. Viste seg at selv om jeg er ung, kunne jeg fått kreft i polyppen om jeg hadde gått med den i enda flere år. Dette er bare ett av flere eksempel. Og alle legene sitter fremdeles i jobben sin, for hvem orker å lage styr utav noe som allerede har kostet så mye energi,krefter og penger. Man gir opp og mistet tilliten til seg selv og systemet. Er grenser for hvor mange ganger man skal tråkke ned legekontoret! Regner ikke med at du har noen gang fått hjelp i den grad som jeg spør om her, siden jeg oppfatter at du ikke helt forstår hva jeg er ute etter. Får jeg beskjed fra et medium at jeg ikke skal gi meg, men fortsette med å lete etter hva som er galt, så er det til stor hjelp, da jeg nå har delvis gitt opp hele helsesystemet, selv diagnoser meg som hypokonder og akseptert helseutfordringene til den grad at jeg må bare leve med dem, det kan ikke ordes, det er ingenting å ordne... Er mange useriøse der ute ja, men er også veldig mange seriøse som er ute etter å hjelpe folk. Det er dem jeg håpet fant meg her inne. Når halve familien min har dødd av sykdom, så har jeg all rett i verden til å være bekymret, og spørre om hjelp hvor som helst. Hjelpen jeg får blir vurdert utifra mitt allerede syke hode.. Stort sett er alle synske forsiktige med å snakke om andre sin helse. Men her ber jeg kun om en eventuell avkreftelse eller bekreftelse, ingen diagnosering. Anonymkode: 3e0a5...563 Du forstår ikke risikoen med å si nei til noen og risikere at tiden går med ubehandlet sykdom fordi spådamen så feil? Du vet ikke at spådamer kan ta og tar feil tidvis? Hvis noen sier du er syk og du ikke er det hva dette kan medføre? Klart er der noen som ikke tenker og ser konsekvenser, hvorfor skulle du ta sjansen på å treffe på slike? Er ikke det å fortelle noen friske eller syke å diagnosisere? Diagnose syk/frisk kanskje? Leger har lang utdannelse og ofte mange års erfaring i å diagnosisere og helbrede. Hvorfor skal en klarsynt risikere jobben sin fordi du ikke vil til legen og hvorfor skal en healer heale deg hvis du ikke vil til legen? Healere har ikke lov å heale hvis de vet du ikke vil til legen. De risikerer alt hvis de ikke er ansvarsfulle nok. Fortelle deg at du er frisk eller ikke er en diagnose. Diagnosering har ikke en healer lov til heller! Kom deg til legen! Endret 18. februar 2021 av Lawyam
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #11 Skrevet 18. februar 2021 Nei huff, dette ble teit... Du er nok på feil tråd Lawyam. Gikk opp for meg at du er nok KG juristen jeg ble advart om 😂 Slenge rundt seg med så mange bunnløse argumenter🤐 gøy å være anonym 🤭 Jaja, får prøve igjen en annen dag😅 Anonymkode: 3e0a5...563
Gjest Lawyam Skrevet 18. februar 2021 #12 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei huff, dette ble teit... Du er nok på feil tråd Lawyam. Gikk opp for meg at du er nok KG juristen jeg ble advart om 😂 Slenge rundt seg med så mange bunnløse argumenter🤐 gøy å være anonym 🤭 Jaja, får prøve igjen en annen dag😅 Anonymkode: 3e0a5...563 Det hjelper deg ikke å fnyse av hva vi som mener at du må gå til legen fremfor klarsynte, medium, healere. Du har fått svar du vil få hvis du vender deg til både politi, myndigheter, seriøse healere, klarsynte og medium, leger, helsepersonell, jurister og ansvarsfulle mennesker. Jeg håper du henvender deg til riktig sted for å finne kompetanse om du er frisk eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #13 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei huff, dette ble teit... Du er nok på feil tråd Lawyam. Gikk opp for meg at du er nok KG juristen jeg ble advart om 😂 Slenge rundt seg med så mange bunnløse argumenter🤐 gøy å være anonym 🤭 Jaja, får prøve igjen en annen dag😅 Anonymkode: 3e0a5...563 Ja det stemmer ! Vent til vedkommende er på ferie ! Anonymkode: a0114...2c5
bluedot Skrevet 20. februar 2021 #14 Skrevet 20. februar 2021 Jeg kan bare svare deg ut i fra hva jeg selv tenker om saken. Det å spå noen har jeg generelt veldig liten tro på, selv om jeg til vanlig er åpen for mye av det alternative. Ja jeg vil gå så langt som å si at det generelt er bare tull å bli spådd og at en skal være forsiktig med slikt slik at det ikke blir onde sirkler eller selvoppfyllende profetier ut av det. En kan tenke seg syk også. Om legen ikke har funnet noe galt med deg, ville jeg ha slått meg til ro med det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 Jeg er en av dem som har brukt noen klarsynte opp gjennom. Ikke ofte, men når jeg har følt behovet og har spørsmål jeg lurer på. Noen ganger har det stemt; andre ganger ikke. Flere ganger har en et par klarsynte beroliget meg når jeg har hatt et helserelatert spørsmål, og det de har sagt om at smertene/ubehaget jeg kjenner på er ufarlig og forbigående, har bestandig stemt. Men for et par år siden sa en klarsynt til meg at det er noen endringer på gang i hjernen min, h*n kunne ikke se hva det var, men rådet meg til å følge med. Jeg ble kjemperedd og kjente på en dødsfrykt, så for meg noe alvorlig og mange år inn og ut av sykehus, alt svartnet. Jeg fikk tatt MR av hodet både den gang og året etter, uten noen funn. Den klarsynte mente da at endringene er så bittesmå enda, at de ikke vil vise på bilder. Men rådet meg fortsatt til å være obs. Dette har virkelig ødelagt meg. Jeg er ikke like livredd enda, men tanken ligger der i bakhodet, «hva kan det være som er galt?» Dette er årsaken til at jeg virkelig ikke liker å spørre klarsynte om helserelaterte spørsmål mer, for dette var virkelig ikke ok. Råder deg til det samme, Ts. Ta heller kontakt med ulike leger for å få flere vurderinger dersom du er engstelig. Kanskje finnes det helt ufarlige forklaringer på hva du opplever. Du snakker bl.a om kul på halsen og kaldsvetting, har du sjekket ut skjoldbruskkjertelen? Om du blir henvist til ultralyd, så kan man se om du f.eks har en kul på skjoldbruskkjertelen. Veldig mange har godartete kuler på skjoldbruskkjertelen, meg selv inkludert. Jeg har i tillegg en ufarlig betennelse på skjoldbruskkjertelen, som legene sier bare må brenne ut av seg selv. Men dette kan føre til at kroppen får problemer med temperaturregulering, selv om stoffskiftet er fint. Sjekk det ut😊 Anonymkode: 2e687...57a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2021 #16 Skrevet 21. februar 2021 Tusen takk for at du delte din erfaring med meg 😘 KG juristene har mye å lære av den fordomsfrie måten du formidler informasjon på ❤ Tusen takk ❣ Anonymkode: 3e0a5...563
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå