Gå til innhold

Noen som har fjernet morkakerester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har fjernet morkakerester?

Hvordan var prosessen? :)

Anonymkode: eaa3b...ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Det var ganske greit, ble trillet inn på en operasjonssal hvor de festa beina mine i noen holdere og la på blå duk og litt sånn, så fikk jeg narkose. Våkna litt etterpå og lå lettere forvirret og skjønte ingenting en times tid, så ble jeg trillet tilbake til rommet på barsel. Og så ble livet ca tusen ganger bedre fordi det gjorde ikke ekstremt vondt og blødde sinnsykt mye lenger. 

Måtte ligge en liten ukes tid for å få bukt med noen infeksjoner riktignok, men selve fjerningen var helt grei 😊

Skrevet

To ganger. Ble satt i full narkose, og de gjennomførte utskrapningen. Tok vel 2t inkl oppvåkning.

Anonymkode: 244e1...788

Skrevet

Yep, første gang etter 5 mnd, og det hadde gått betennelse i restene (ikke å anbefale) og andre gang rett etter fødsel. Enkelt og greit.

Anonymkode: 639c2...5dd

Skrevet

Takk for svar. :) godt å høre det gikk greit for seg!

Det er flere mnd siden fødsel (restene ble oppdaget 2 mnd etter fødsel pga jeg ikke sluttet å blø). Sykehuset ville se om de kom ut av seg selv, men kontrollen i dag viste jeg hadde mer igjen. Fikk ikke så mye informasjon, men fikk beskjed om at de mest sannsynlig måtte fjernes.

Er ganske redd, hadde en traumatisk fødsel med stor blødning og en følelse av å ikke ha kontroll sitter godt igjen. Fikk panikk og gråt bsre av den innvendige ultralyden :(

må jeg beregne å være innlagt lenge? Ammer baby og ønsker ikke å være lenge borte fra han..

Anonymkode: eaa3b...ee2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...