Gå til innhold

Burde jeg skrive til henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det er en jente som går samme året som meg på den utdanningen jeg går, som tilbød seg å være en folk som føler seg litt ensomme pga pandemien kunne snakke med. Jeg har snakket med henne en gang, men gjennom FB (har ikke vært så lett å bli kjent med nye pga pandemien for meg heller tbh). Men jeg har veldig lyst til å sende henne en melding og fortelle henne at det er veldig snilt av henne å tilby seg å snakke med folk, mest fordi det faktisk er veldig omtenksomt av henne, men også litt for hun virker som en hyggelig person og en person jeg vil prøve å bli bedre kjent med.
Men spørsmålet mitt er om det blir for dumt å sende henne melding for å si det i og med at jeg nesten ikke kjenner henne, eller tror dere hun vil sette pris på det?

Er sjenert og har angst i tilligg, så må virkelig tenke meg om to ganger før jeg gjør noe som helst😅

Anonymkode: 7d004...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest absolutt du burde sende henne melding. Jeg hadde bare blitt veldig glad:)

• Liker 4
Skrevet
1312 skrev (1 time siden):

Synest absolutt du burde sende henne melding. Jeg hadde bare blitt veldig glad:)

Har veldig lyst til å skrive til henne, men denne angsten min stopper meg fra å gjøre så mye.. utrolig irriterende😞

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Forstår det er vanskelig, men du må nesten bare hoppe i det og skrive til henne. 

Skrevet

Hva er det verste som kan skje? Dersom hun blir fornærmet av en slik melding eller synes du er rar som sender den, er det noe galt med henne

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok motet til meg og skrev til henne! Er så glad for at jeg trosset angsten min for en gangs skyld, men tok fortsatt 3 timer før jeg turde å sende den😐 Skjønner virkelig ikke hva jeg er så redd for hele tiden, for de fleste er jo veldig hyggelige! 

Men hun ble glad, og vi endte også opp med å ha en liten samtale😄

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tok motet til meg og skrev til henne! Er så glad for at jeg trosset angsten min for en gangs skyld, men tok fortsatt 3 timer før jeg turde å sende den😐 Skjønner virkelig ikke hva jeg er så redd for hele tiden, for de fleste er jo veldig hyggelige! 

Men hun ble glad, og vi endte også opp med å ha en liten samtale😄

Så bra!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...