AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Hei, det er en jente som går samme året som meg på den utdanningen jeg går, som tilbød seg å være en folk som føler seg litt ensomme pga pandemien kunne snakke med. Jeg har snakket med henne en gang, men gjennom FB (har ikke vært så lett å bli kjent med nye pga pandemien for meg heller tbh). Men jeg har veldig lyst til å sende henne en melding og fortelle henne at det er veldig snilt av henne å tilby seg å snakke med folk, mest fordi det faktisk er veldig omtenksomt av henne, men også litt for hun virker som en hyggelig person og en person jeg vil prøve å bli bedre kjent med. Men spørsmålet mitt er om det blir for dumt å sende henne melding for å si det i og med at jeg nesten ikke kjenner henne, eller tror dere hun vil sette pris på det? Er sjenert og har angst i tilligg, så må virkelig tenke meg om to ganger før jeg gjør noe som helst😅 Anonymkode: 7d004...6de
1312 Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Synest absolutt du burde sende henne melding. Jeg hadde bare blitt veldig glad:) 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 1312 skrev (1 time siden): Synest absolutt du burde sende henne melding. Jeg hadde bare blitt veldig glad:) Har veldig lyst til å skrive til henne, men denne angsten min stopper meg fra å gjøre så mye.. utrolig irriterende😞 Anonymkode: 7d004...6de
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Forstår det er vanskelig, men du må nesten bare hoppe i det og skrive til henne.
1312 Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Hva er det verste som kan skje? Dersom hun blir fornærmet av en slik melding eller synes du er rar som sender den, er det noe galt med henne 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Jeg tok motet til meg og skrev til henne! Er så glad for at jeg trosset angsten min for en gangs skyld, men tok fortsatt 3 timer før jeg turde å sende den😐 Skjønner virkelig ikke hva jeg er så redd for hele tiden, for de fleste er jo veldig hyggelige! Men hun ble glad, og vi endte også opp med å ha en liten samtale😄 Anonymkode: 7d004...6de 3
1312 Skrevet 18. februar 2021 #7 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tok motet til meg og skrev til henne! Er så glad for at jeg trosset angsten min for en gangs skyld, men tok fortsatt 3 timer før jeg turde å sende den😐 Skjønner virkelig ikke hva jeg er så redd for hele tiden, for de fleste er jo veldig hyggelige! Men hun ble glad, og vi endte også opp med å ha en liten samtale😄 Anonymkode: 7d004...6de Så bra! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå