AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Hva anbefaler dere? Har alltid kjøpt reima til guttungen, men lurer på hva annet som er slitesterkt? Noen som vet forskjellen på parkdress og softshelldress? Anonymkode: 9a9f5...dcd
Poldark Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Jeg har en - veldig - aktiv unge på tre år som elsker å være ute, og for å være helt ærlig; jeg merker null forskjell på merkene. Har hatt vinterdress, regntøy, skalltøy og softshell fra Reima, Reflex, Kattnakken, Didrikson, Polarn O. Pyret, Wheat og Name it, som jeg kommer på i farta. Har aldri hatt problemer med at hun blir klam, kald, våt gjennom eller noe sånt (forutsatt at hun er rett kledd på ut i fra vær og temperatur selvsagt). Ikke noe har blitt ødelagt eller veldig slitt før det er vokst ut av. Så nå kjøper jeg det som er fint/er et godt tilbud/er tilgjengelig når jeg trenger det, uten tanke på merke. Jeg liker softshelldress (har softshelljakker selv), synes den virker myk og behagelig. Innbiller meg at det er et bittelite hakk varmere enn skalltøy, men ikke betydelig. Er vel også noe høyere vannsøyle på skalltøy ofte, men er det øspøsregn blir det regntøy uansett, så har heller aldri opplevd at softshelldressen blir våt gjennom selv om det er fuktig bakke og litt nedbør. Men har fått med meg at det er litt delte meninger her, noen har mye større problemer med klær og ser større forskjeller enn jeg gjør.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Polarn o pyret Anonymkode: 79745...29a
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Er barnet over 2.5, så liker jeg helly Hansen og Didriksen som vår/høstdresser. De er så vanntette at de holder alt av vestlandsvær ute (gir kun tapt når ungen sitter i sølepytter i timesvis - men da holder kun oljehyre), samtidig så er de pustende så ungene blir ikke klamme. Vi har hatt dressene til 3 aktive barn, så hver dress har blitt brukt i minst 3 år (noen lenger avhengig av hvor fort ungene vokser), og nå når minsten vokser utav dem så gir jeg dem videre med god samvittighet-de har altså mer bruk i seg enda. Anonymkode: dcd4c...0c3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Jeg elsker Didriksons, og bruker kun klær derfra! Anonymkode: f03f4...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå