AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Jeg hentet barna, ordnet hjemme, lagde middag, ga barna mat, stelte barna og la begge barna. Så sier jeg til samboer at nå vil jeg legge meg selv, jeg må lade opp til neste dag. Da er han sur for noe jeg glemte å handle til han. Han som ikke har gjort noe for barna etter jobb i dag. Ikke hjalp han til med legging selv om han fikk mulighet. Han ville heller ikke være med ene barnet å se hva vi lagde under lek i dag. Han la seg på sofaen med tlf sin. Så da han ble sur da jeg ville legge meg så sa jeg ok, jeg får reise, men da får du rydde kjøkken. Han ble så sur og uffet seg høylydt og ba meg slutte å si sånt. Jeg vet at års erfaring at han ikke rydder med mindre jeg ber spesifikk om det. Så han ble kranglete i stedet. Jeg ble sur selv for alle forventningene han har til meg. Ryddet kjøkkenet, gjorde i stand alt for neste dag, tok ut av oppvasken, handlet det han trengte og gikk å la meg. Han trakk meg ut av soverommet fordi han mente at han hadde bidratt i dag. Han hadde vært våken 30 min og fått mini til å sove litt lengre på morgenen. Barna våre er ennå våkne om natten og alt det tar jeg. Han var sur ista fordi han mente at ingenting veier opp for meg. Mens jeg er sur for at han forventer mer av meg enn jeg kan av han. Har han rett til å være sur? Anonymkode: 398b8...b44
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Når jeg leser ting som dette blir jeg så glad for at både mannen min og jeg er oppegående og ikke sutrer over hverandre som små unger. Anonymkode: 202a4...be9 9
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Jeg antar at han jobber 100%++ mens du er hjemmeværende og frisk, siden du lurer på om dette er urimelig!! Hvorfor stakk du og handlet for han når du var på vei i seng? Har han ikke førerkort? Wtf?? Anonymkode: 7b657...afd 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg antar at han jobber 100%++ mens du er hjemmeværende og frisk, siden du lurer på om dette er urimelig!! Hvorfor stakk du og handlet for han når du var på vei i seng? Har han ikke førerkort? Wtf?? Anonymkode: 7b657...afd Jeg jobber da jeg også. Du antar at kun han jobber? Hvorfor? Anonymkode: 398b8...b44
mlifjeld Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg jobber da jeg også. Du antar at kun han jobber? Hvorfor? Anonymkode: 398b8...b44 Antar at det er eneste gyldige grunn til å behandle deg sånn. Om begge jobber 100% er det utrolig latskap og respektløst fra hans side. Om du derimot var hjemmeværende kunne han forventet at du tok barna mer og ordnet hjemme.. 6
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg jobber da jeg også. Du antar at kun han jobber? Hvorfor? Anonymkode: 398b8...b44 Jeg tror egentlig at du jobber. Men hvis det skulle vært noe som helst logikk i at du gjorde alt hjemme, så måtte det jo være fordi du ikke var i jobb. For når dere begge er i jobb, så skulle det bare mangle at dere begge bidro likt hjemme. Og det skulle bare mangle at du så dumt på han da han ville du skulle gå å handle i stedet for å legge deg. Anonymkode: 7b657...afd 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 Nei, han er en dust. Anbefaler parterapi hvis du ønsker å bli i forholdet. Anonymkode: fe5fa...a16 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #9 Skrevet 18. februar 2021 Jeg hadde vært så FLAU over å ha en sik mann!! Ha selvrespekt kvinne!! Han bruker deg som dørmatte og du lar han holde på!! Gro deg ryggradd for svarte og sett dritten på plass! Han høres ut som en tenåring, ikke mann. Grøss!!!! Anonymkode: 7fc7e...b07 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #10 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg jobber da jeg også. Du antar at kun han jobber? Hvorfor? Anonymkode: 398b8...b44 Fordi det er den eneste logiske grunnen til hvorfor du skal ta absolutt alt hjemme. Anonymkode: 5ad10...2f3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå