AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Jeg skal igjennom en operasjon som gjør at jeg vil være sengeliggende i 2 mnd. Når jeg er deppa/lei meg osv så tyr jeg ofte til søtsaker, og ser for meg at jeg kan bli det av å ligge inne hele tiden. Er ellers veldig aktiv og ikke overvektig, men ønsker å gå ned rundt 5 kg. Har dere tips til hva jeg kan spise som er kalorifattig men godt, og enkelt? Venninnene mine sa at det er bare å droppe maten, men jeg er ikke dum. Jeg skal gå på sterke medisiner samtidig som kroppen trenger energi etter en sånn stor operasjon. Anonymkode: 79d22...cfa
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Jeg har selv vært ganske i ro i snart 3 mnd pga en skade (er til vanlig superaktiv) og har faktisk greid å regulere matinntaket slik at jeg ikke har gått opp i vekt selv om jeg elsker søtsaker (har ingen trang til trøstespising, men er generelt veldig glad i snacks osv). Så tips til litt sunnere snacks er fruktsalat, grønnkålchips, grønnsaker og dipp og popcorn som er poppet i lite smør. De 5 kiloene du skal ned, kan du gå ned på et senere tidspunkt enn etter operasjon. Anonymkode: b5af6...7aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå