AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Har lyst på barn, men er så redd for å bli overbekymra! Ser for meg barn i stua jeg sitter nå, og ser for meg en million farer. Stearinlys, vamr te, peis osv osv. Ser for meg at jeg hadde blitt livredd sykdom, gå i trapper, kjøre bil. PLIS si at noen har blitt mindre bekymra enn det de frykta de skulle bli? 😅 Anonymkode: ee4ae...6a0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Man gjør forebyggende tiltak og tar resten som det kommer. Og lærer seg avspenningsøvelser og mindfullness. Det går så bra at! Bekymringer er sløsing av energi. Anonymkode: 11f3d...891 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Ja, jeg ble faktisk det. Jeg er en veldig nervøs type i utgangspunktet og var bekymret på forhånd for hvordan dette skulle gå. Aner ikke hva som skjedde, men jeg er nesten roligere. Klart jeg bekymrer meg for barnet og litt utenom, men ikke mer enn før, heller mindre nesten. Anonymkode: 83228...76b 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Får du to barn etter hverandre så rekker du ikke å være bekymret Bare tuller, alle blir bekymret og jo eldre vi blir desto mer bekymret blir det. Men som regel går det bra Anonymkode: 54906...b0c
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, jeg ble faktisk det. Jeg er en veldig nervøs type i utgangspunktet og var bekymret på forhånd for hvordan dette skulle gå. Aner ikke hva som skjedde, men jeg er nesten roligere. Klart jeg bekymrer meg for barnet og litt utenom, men ikke mer enn før, heller mindre nesten. Anonymkode: 83228...76b Samme her. 😛 Etter hvert som jeg erfarte at ting gikk bra, så senket skuldrene seg. Og man kjenner barnet sitt og vet hva man må passe på og hva som går bra. Jeg er mer stresset når barnet har besøk av barn jeg ikke kjenner så godt, for da vet jeg ikke hva de kan finne på. 😛 Anonymkode: 12244...805 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Meg! Jeg kjenner meg veldig igjen i hun som skrev at hun er bekymret type fra før, og nesten er roligere nå. Det er veldig meg. Jeg har grublet og uroet meg for alt i alle år. Etter at jeg fikk barnet mitt har jeg tatt ting med knusende ro i forhold til andre føler jeg. Jeg tror rett og slett de som ikke har vært så engstelige før nå bikker over, mens for meg er det ingen ny følelse. Føler meg ganske balansert! Anonymkode: 543e7...68e 3
H a n n e Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 I wish!! Jeg har blitt mer bekymret etter jeg fikk barn. Det er ett par episoder som skjedde hennes 2 første leve år som er roten til det. 😔
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Skrevet 17. februar 2021 H a n n e skrev (2 timer siden): I wish!! Jeg har blitt mer bekymret etter jeg fikk barn. Det er ett par episoder som skjedde hennes 2 første leve år som er roten til det. 😔 Huff da, hva skjedde? Anonymkode: ee4ae...6a0
H a n n e Skrevet 18. februar 2021 #9 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Huff da, hva skjedde? Anonymkode: ee4ae...6a0 Jeg fikk en skade etter fødselen som har satt meg delvis ut av spill. Sliter med den enda. Datteren vår blei innlagt på sjukehuset 3 ganger pga feberkramper. Ene gangen holdt vi nesten på å miste henne. 😞
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #10 Skrevet 18. februar 2021 Har hjerteinfarkt hele tiden 😩 Trodde jeg skulle være helt chill, så ble omvendt her. Men det er fordi jeg har en 1åring som er ekstremt aktiv, han kan ikke sitte stille i 2 sekunder. Har fjernet og fikset alt som går, men han mekker og ordner.. Får til det meste av ting som kan være farlig uansett! Jeg løper livet av meg hele tiden.. Jeg vet det kommer bedre tider, men når man har en unge som løper fort og hopper opp i sofaen for å stupe med hodet først og slår seg i hytt og pyne.. Så blir det stressende! Så ja, "hjerteinfarkt" her og der må man regne med om man får ekstremt aktive barn som skal utforske alt som finnes. Anonymkode: 18ad8...a80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå