AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Hei er det noen av dere som studere som alenemor og bor på studentbolig ? Hvordan klarer dere med økonomien ? Anonymkode: 36ad5...748
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Det gikk greit. Jeg hadde overgangsstønad de første årene, men gikk så over til å være vikar i en barnehage. Da kunne jeg jobbe de dagene jeg ikke hadde skole. Anonymkode: 467fa...6ee
Ham26 Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det gikk greit. Jeg hadde overgangsstønad de første årene, men gikk så over til å være vikar i en barnehage. Da kunne jeg jobbe de dagene jeg ikke hadde skole. Anonymkode: 467fa...6ee Takk for svar, jeg får dessverre ikke overgangsstønad i det med at barnet mitt er 8 år, fikk du bostøtte ?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 Ja, du har rett på bostøtte hvis du har barn. Du kan ja andre rettigheter, hvis du ikke har rett på overgangsstønad, for eks. tilleggsstønad. Register deg som arbeidssøker ( hvis du ikke er det fra før) og spør din veileder om veiledning. Les mer her:https://www.nav.no/familie/alene-med-barn/hva-naa Anonymkode: 57242...f2d
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 Ei jeg studerte med var alenemor. Det var travelt, men hun var kjempeflink. Lærerne/skolen tok også hensyn, men viktig å snakke med dem og vise et ønske om at du vil klare dette! Lykke til! Anonymkode: a7c99...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå