AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Vi har kjøpt oss enebolig. Derfor har vi fått tilbod på forsikriger som ender opp på ca 3500kr i månaden! FOR EIN SUM! Død/livsforsikring på begge. Bilforsikring. Husforsikring Innboforsikring. Ulykke på to vaksne + eit barn. Uføreforsirking på to vaksne Kritisk sykdomsforsikring på begge. Eg synest det er ganske mykje pengar, kva betalar dykk eigentlig? Ein av oss har KLP, den andre har ikkje noko spesielt. Eg kan henta inn tilbod der eg er organsiert, men har ikkje noko automatisk. Når eg samanlikna prisar var det ganske likt. Trenger vi eigentlig alle dei forsikringane? Er det ikkje nok med livsforsikring, bil, hus, innbo og uføre? Anonymkode: 2d8e1...7c0
Gjest Føsleguri Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 Jeg syns ikke prisen var så ille med så mange forsikringer. Jeg betaler ca. 1 100 i mnd og jeg har bil, innbo, reise og en obligatorisk forsikring som inkl. ufør, liv, ulykke og kritisk sykdom.
MiniMjau Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Hørtes helt normalt ut. Og dere har jo de forsikringene en må/bør ha der.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Skrevet 17. februar 2021 12 minutter siden, Føsleguri said: Jeg syns ikke prisen var så ille med så mange forsikringer. Jeg betaler ca. 1 100 i mnd og jeg har bil, innbo, reise og en obligatorisk forsikring som inkl. ufør, liv, ulykke og kritisk sykdom. Skjønner, kanskje det ikkje er så ille. Trenger man virkelig ulykkesforsikring? Har vi ikkje helsevesen for det? Anonymkode: 2d8e1...7c0
Gjest Føsleguri Skrevet 17. februar 2021 #5 Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner, kanskje det ikkje er så ille. Trenger man virkelig ulykkesforsikring? Har vi ikkje helsevesen for det? Anonymkode: 2d8e1...7c0 Man kan få utgifter utenom selve den medisinske behandlingen. Her ser du litt om hva Gjensidiges ulykkesforsikring dekker: https://www.gjensidige.no/privat/forsikring/helse-og-livsforsikring/ulykkesforsikring?WT.mc_id=segoo_170622140448_27_for&gclsrc=aw.ds&&gclid=EAIaIQobChMIjcfE7tPx7gIVBSF7Ch2STQwrEAAYASAAEgIeufD_BwE Regner med at de fleste dekker omtrent det samme.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Skrevet 17. februar 2021 Jeg har 2500,- i mnd alene, synes dette var helt innafor delt på to. Hvis ulykken gjør at du blir sykemeldt lenger enn et år er den grei å ha. Anonymkode: 559f1...017 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Skrevet 17. februar 2021 Anbefaler å sjekke med ulike selskaper hvis du ikke allerede har gjort det, og sjekke om dere kan få noe gjennom fagforening. Hadde droppet kritisk sykdom, men de andre ville jeg hatt. Anonymkode: 138b3...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå