Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 dpo i dag. Tatt på morgen urin. Vet det er fryktelig tidlig, forventet en blendahvit test, men har hatt mye murringer de siste dagene. Streken er veldig svak, klarte nesten ikke å få den med på bildet og testen er holdt opp mot lyset. Ser dog i virkeligheten at den er mer blå enn den ser ut som på disse bildene. Det skal ikke være kryss på denne testen. 

Tok en test når jeg kom hjem fra jobb og den var negativ, som forventet da den andre var så svak. Skal selvsagt teste videre de neste dagen, men var så spent på om noen hadde lignende erfaringer? Skyggestrek eller positiv? 😊

858BDBFD-E3D8-478F-9C2A-9A14C89CCD49.png

CD6239DC-9C3F-4145-838B-A0BD38F08873.jpeg

AE48D31C-87F1-42C4-B348-65FAC0B17BFB.png

Anonymkode: 1d228...5d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heihola skrev (Akkurat nå):

Jeg syns det ser ut som en skyggestrek...

Ja, det er det jeg er litt redd for 😬 Men den er nokså blå i virkeligheten, men etter å ha lest litt rundt så skjønner jeg at de kan være blå på cb sine tester. 

Skrevet

For meg ser det ut som en strek, mine har sett sånn ut rundt ikm og jeg har 4 barn 😏

Anonymkode: acf6f...c51

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For meg ser det ut som en strek, mine har sett sånn ut rundt ikm og jeg har 4 barn 😏

Anonymkode: acf6f...c51

Så spennende! Får krysse fingrene for en litt tidligere test i morgen tidlig kanskje 🤞🏼

ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så spennende! Får krysse fingrene for en litt tidligere test i morgen tidlig kanskje 🤞🏼

ts 

Mente selvsagt tydeligere 😅

Skrevet
Kenelz skrev (1 minutt siden):

Ser ut som strek 🤩

🤩 Håper så inderlig selv om jeg egentlig ikke tør å håpe 🙈

Skrevet

Ser streken😊 krysser fingrene for seg😊  Har selv fått slike streker uten på være gravid på Cb sine tester. 

Anonymkode: 2ec95...658

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser streken😊 krysser fingrene for seg😊  Har selv fått slike streker uten på være gravid på Cb sine tester. 

Anonymkode: 2ec95...658

Så utrolig irriterende at noen tester får sånne streker altså 🥴 

ts 

Skrevet

Jeg har aldri fått strek på disse testene når jeg ikke var gravid. Jeg vil tippe det er en babystrek :) 

Anonymkode: 00540...317

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har aldri fått strek på disse testene når jeg ikke var gravid. Jeg vil tippe det er en babystrek :) 

Anonymkode: 00540...317

Så bra 🤩 Aner et lite håp 🤞🏼

Skrevet

Spørs om ikke dette var en skyggestrek. Fikk 2 negative nå 🙈

ts 

Skrevet

Jeg ser en tydelig strek.

Anonymkode: 0f4a3...d5f

Skrevet

Åh så synd at de ble negative. Jeg skulle til å skrive at jeg ser streken, men ikke noe farge. Håper det klaffer neste gang 😊

Anonymkode: 2a51c...c95

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg ser en tydelig strek.

Anonymkode: 0f4a3...d5f

Jeg gjorde også det, så var litt surt å få negativ test i dag. 

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Åh så synd at de ble negative. Jeg skulle til å skrive at jeg ser streken, men ikke noe farge. Håper det klaffer neste gang 😊

Anonymkode: 2a51c...c95

Jeg var litt optimistisk siden den var ganske blå i virkeligheten, men men.. får prøve igjen neste måned. Er bare 10 dpo i dag så kan jo være at det rett og slett bare er for tidlig til at det slår ut noe mer enda 😊

ts 

Skrevet

Jeg fikk for noen mnd siden svaaaaak strek på Babyplan testene i 2 dager, så ca lik strek som dette på Clear blue early. Mensen kom 1 eller 2 dager for seint, så er rimelig sikker på at det var en kjemisk graviditet, som forsvant like fort som den kom for meg 🤷🏻‍♀️😣

Skrevet
Niny skrev (28 minutter siden):

Jeg fikk for noen mnd siden svaaaaak strek på Babyplan testene i 2 dager, så ca lik strek som dette på Clear blue early. Mensen kom 1 eller 2 dager for seint, så er rimelig sikker på at det var en kjemisk graviditet, som forsvant like fort som den kom for meg 🤷🏻‍♀️😣

Så utrolig kjedelig 😔Ikke lett med denne kroppen og alt som kan skje 😬 

ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...