Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun generell studiekompetanse fra vidergående og har nå jobbet i 3+ år i samma jobben. Tjener ikke spesielt godt og jobber ca. 80%.

Jeg har kjøpt en rimelig leilighet, og sitter da med et lån og leie som må betales pluss alle utgifter i tillegg, så inntekten må jeg ha mens jeg tar ekstra utdanning. Har ikke råd til å slutte. 

Jeg er helt blank egentlig på hva jeg vil studere. Vet bare at jeg ønsker en grei fast jobb som ikke har så fryktelig lav lønn. Elektriker falt meg inn, men usikker på om det er så greit å ta nå? Det meste må man jo være lærling i en lang periode før man får vanlig lønn, og den lærlige lønna blir nok for lav for mine utgifter. 

Noen som har råd? Vet det trengs folk innenfor helse, men jeg er så utrolig dårlig med mennesker. I vært fall i en sånn setting. Er også livredd for å gjøre feil. 

I jobben jeg har nå er det mulighet for pugging og lesing i mellom slagene, så tror kanskje det burde gå greit med noe form for nettstudier. 

Anonymkode: d48e1...8c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett er jeg åpen for alt av råd og egne opplevelser rundt studie på nett. Var det greit eller vanskelig? 

Anonymkode: d48e1...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...