AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg holder på å gå ned i vekt og har gått over til sunnere mat. Spiser nå fullkorn knekkebrød med smøreost og masse grønt på til frokost og kveldsmat. Problemet er at det gir meg mye luft i magen. Vil det gå over når kroppen blir vant eller må jeg slutte å spise det? Anonymkode: d04f0...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Del Skrevet 17. februar 2021 Du kan vende deg til det, og du kan ikke gjøre det. Det kommer nok an på om det bare er at du ikke er vandt med den type maten eller om du har noen intoleranser. Anonymkode: eee43...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Del Skrevet 17. februar 2021 Jeg har vært sånn hele livet. Grove kornprodukter og grønnsaker gjør meg oppblåst og jeg fiser hele tida 🙈 Jeg er bare sånn, men prøver å droppe den verste maten når jeg vet jeg må være mye sammen med folk. Anonymkode: ff8ac...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #4 Del Skrevet 17. februar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg holder på å gå ned i vekt og har gått over til sunnere mat. Spiser nå fullkorn knekkebrød med smøreost og masse grønt på til frokost og kveldsmat. Problemet er at det gir meg mye luft i magen. Vil det gå over når kroppen blir vant eller må jeg slutte å spise det? Anonymkode: d04f0...b32 Eller bare akseptere at tarmgass er en såkalt «naturlig funksjon» som vi kaller det på medisinsk. Anonymkode: dcd60...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #5 Del Skrevet 17. februar 2021 Når det kommer til grønnsaker så tror jeg at man kan vende seg mer til de enzymene. Men for noen så er grove kron ganske vanskelig å fordøye. Koker du grønnsakene da, eller spiser du dem råe? Anonymkode: eee43...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #6 Del Skrevet 17. februar 2021 Det er bare snakk om salat, tomat, agurk og paprika. Ikke rå grønnsaker utover det. Kanskje det er knekkebrødet mer enn det grønne? Håper jeg blir vant, for jeg liker det veldig godt. TS Anonymkode: d04f0...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #7 Del Skrevet 17. februar 2021 Oi, sliter med det samme. Var ille nok å gå fra brød til knekkebrød (ELSKET brød!), men virker jo som at jeg må gå bort fra knekkebrød også pga en mage som rumler og gasser 😷 Anonymkode: dfd4c...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #8 Del Skrevet 17. februar 2021 Ikke uvanlig å få diverse trøbbel med tarmen hvis man legger om kosten. Jeg ville sett det an et par uker. Anonymkode: 0e647...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #9 Del Skrevet 17. februar 2021 Ok, takk for svar, dere. Da fortsetter jeg bare en stund til og håper det går over. Anonymkode: d04f0...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #10 Del Skrevet 17. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Ok, takk for svar, dere. Da fortsetter jeg bare en stund til og håper det går over. Anonymkode: d04f0...b32 TS her. Anonymkode: d04f0...b32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå