AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #1 Skrevet 17. februar 2021 Er helt i kjelleren nå. Dette var en helt unik mulighet, en jobb som passet meg helt perfekt. Jeg kunne ha gjort en skikkelig god jobb. Huket av på hvert eneste punkt av kravene de hadde for stillingen. Var på andregangsintervju og kom til «topp 3». Avslaget jeg fikk passer dessverre ikke helt med hva de sa på begge intervjuene og mistenker at de er redde for fravær pga jeg har et barn med såkalte «spesielle behov». Er så utrolig skuffet og lei meg nå. Kommer neppe noen lignende mulighet igjen. Anonymkode: 531fe...4f8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #2 Skrevet 17. februar 2021 ❤️ Det kommer andre muligheter, selv om det ikke føles slik nå. Tenk at du var i topp tre! Da vet du at du kommer til å lande en like bra jobb før eller senere, om ikke bedre. Anonymkode: 6cc18...07b 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 #3 Skrevet 17. februar 2021 Det er ofte veldig lite som skiller topp 3 i slike prosesser. Om de har gitt deg positive tilbakemeldinger på kompetansen din osv. på intervjuet, så mener de helt sikkert det. Det var bare noen andre som huket av i hvert fall en boks til. Fort gjort å tenke at det aldri kommer en slik mulighet igjen, men det er få jobber et kan stemme for. Det er skikkelig kjipt. Føler med deg! 🤗 Anonymkode: 9bc4a...e38 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Det var jo egentlig ikke drømmejobben. Med en sånn holdning til ansatte med barn som trenger ekstra, på intervjuet...tenk deg hvordan det ville blitt om du trengte fri ift barnet etc. Vær glad du slapp. Du finner en annen jobb. Anonymkode: a255e...f3c 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #5 Skrevet 18. februar 2021 Så trist. Skjønner at du er lei deg nå Anonymkode: 4d0ea...ab1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #6 Skrevet 18. februar 2021 Skjønner det er kjipt. Får ikke håpe det med barnet ditt er grunnen. Men tenker også at neste gang så kan du jo droppe å fortelle om det. Anonymkode: b77bd...5f5
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #7 Skrevet 18. februar 2021 Hvordan visste de at du har et barn med spesielle behov? Du må jo ikke opplyse om det på intervju. Anonymkode: a419d...3c0 3
vivalavida Skrevet 18. februar 2021 #8 Skrevet 18. februar 2021 Kan du ikke spørre dem om en begrunnelse? Da vil du i allefall få en pekepinn på om de har oppfattet deg rett, spesielt hvis du kunne huke av for alle kravene de hadde. Og dersom de ikke vil gi deg det, er de uansett ikke en god arbeidsgiver og du kan være glad du slipper dem. Masse lykke til, det vil alltid dukke opp nye muligheter ❤️
sportsidiot Skrevet 18. februar 2021 #9 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det var jo egentlig ikke drømmejobben. Med en sånn holdning til ansatte med barn som trenger ekstra, på intervjuet...tenk deg hvordan det ville blitt om du trengte fri ift barnet etc. Vær glad du slapp. Du finner en annen jobb. Anonymkode: a255e...f3c Det er ren spekulasjon, det kan godt hende at personen som fikk jobben stiller sterkere på CV. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå