Gå til innhold

Hvorfor ble det slutt med deg og din ex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvorfor par går fra hverandre, hva var grunnen deres?

Anonymkode: 44971...0be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vold. 

Anonymkode: 83754...2c9

Skrevet

Han var barnslig og umoden. Han slo opp på fylla og takk Gud for det!

Skrevet

Hun hoppa til en annen.

Da jeg ble ilag med hun slo hun opp med forige fyren 2 dager før jeg kom. Så var vi ilag i 3 månder før hun dumpa meg for en annen.

Skrevet

Han var umoden og ikke klar for å være en stabil, trygg mann slik jeg vil ha det. Snakket med damer på jobb, hang mye ute med kompiser og holdt på med ei bak ryggen min. Merket at det ble veldig slitsomt og mye sjalusi på slutten før det tippet over og vi slo opp. Husker ikke helt hvem som slo opp.... husker bare vi møttes for «siste gang» på en benk og jeg gråt for at vi «aldri skulle ses igjen.» GLAD for det i dag, han var aldri fin nok uansett.

Anonymkode: 369ea...0a0

Skrevet

Forholdet var så og si dødt fra min side, var ikke forelsket, han var barnslig og umoden. Så da jeg møtte nåværende var det ikke spørsmål engang.. slo opp med exen og ble sammen med nåværende etter noen måneder. Man kan jo si at jeg dro fra han for å være sammen med en annen istedet

fortsatt sammen etter 6 år så tok nok riktig valg❤️

Skrevet

Skilte meg fordi jeg aldri hadde følelser, hater han på en måte.

En annen eks forlot meg for en annen dame.

En annen eks ble jeg lei av.

Nåværende kjæreste er vel den eneste kjæreste jeg har vært ordentlig forelsket i, ser for meg at vi er sammen livet ut. :)

Anonymkode: 81136...5c6

Skrevet

Siste eks gikk lei og ville ikke gå inn på mer forpliktelse mellom oss. Jeg skjønte da at jeg hadde kasta bort år på en fyr som aldri kom til å gi det jeg ønsker av et forhold. Det tragiske er at jeg tror det en gang var genuine følelser mellom oss. Men han var nok ikke klar for voksenlivet og å stifte familie etc. 

Ihvertfall, jeg blei lei meg og forbanna og begynte å date andre menn. Har nå hatt en ny kjæreste i nesten to år. Skjønner ikke hva jeg så i eksen, egentlig. 

Anonymkode: a3256...308

Skrevet

Min ex mente jeg var for negativ som person og han følte ikke at jeg støttet han og var der for han. Han mente jeg bare var sammen med han fordi jeg ikke ville være alene. Han gjorde det slutt og var på tinder for å finne erstatning umiddelbart. Lurer på hvem som ikke ville være alene... 😐

Anonymkode: e122c...c7a

• Liker 3
Skrevet

Vi var til slutt kun romkamerater som tilfeldigvis var gift og hadde barn. Var en lei periode etter bruddet, med savn og dritt, men sett i perspektiv var det den beste avgjørelsen for oss alle. Nå er vi ok venner, kan omgås og er gode foreldre sammen.

Skrevet

Fordi han var sykelig sjalu.

Skrevet

Min alvorlige fødselsdepresjon, ble starten på slutten. Vond epoke i livet, men ekstremt takknemlig for åra jeg fikk sammen med han. 

Anonymkode: 3d4da...bf4

Skrevet

Fant til slutt ut at han ikke var my cup of tea. Snill type, men hardcore gamer, et skikkelig rotehode og et utseende jeg ikke var tiltrukket av 😟

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.2.2021 den 18.21):

Skilte meg fordi jeg aldri hadde følelser, hater han på en måte.

En annen eks ble jeg lei av.

Anonymkode: 81136...5c6

Patriotpaula skrev (3 minutter siden):

Fant til slutt ut at han ikke var my cup of tea. Snill type, men hardcore gamer, et skikkelig rotehode og et utseende jeg ikke var tiltrukket av 😟

Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor noen velger å bli sammen med noen de ikke er tiltrukket av.

Jeg er i prosessen med å gjøre det slutt med samboer, nettopp fordi han aldri har vært tiltrukket av eller forelsket i meg. De siste månedene har vært et mareritt.

Anonymkode: 1ef06...aa3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor noen velger å bli sammen med noen de ikke er tiltrukket av.

Jeg er i prosessen med å gjøre det slutt med samboer, nettopp fordi han aldri har vært tiltrukket av eller forelsket i meg. De siste månedene har vært et mareritt.

Anonymkode: 1ef06...aa3

Kjærlighet gjør blind? 🤷‍♀️ Når den første forelskelsen går over, så er det kanskje noe man ser litt annerledes på, slik var det for meg. Det jeg tenker om det i hvert fall.

• Liker 1
Skrevet

Flammen sluknet. første 3 år av samboerskapet var preget av alvorlig sykdom og lite rom for å være kjærester. Da ting begynte å normalisere seg, var det ikke lenger "liv laga" å fortsette som kjærester, men skille lag som gode venner.

Skrevet

Oppdaga at han var utro. 

Anonymkode: 15347...36e

Skrevet

Fordi han er det merkeligste mennesket jeg har kjent. 

Anonymkode: 30887...98f

Skrevet

Han lå med en venninne i noen fremmede sin båt på Bryggen i Bergen etter en fuktig kveld på bye... 🤦‍♀️

Anonymkode: 875bf...ec4

• Liker 1
Skrevet

Han var for feig til å slå opp så han bare oppførte seg dritt men "jeg er glad  i deg jo". Så laga han en skikkelig krangel der han skylda alt som har gått galt på MEG. Ble slutt der og da, men  først forklarte jeg ham hvor feil han tok. Synd, jeg fortjente ikke det, av en eller annen grunn skulle han såre meg mest mulig.

Anonymkode: 9bfa9...4bd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...